تعلل پیمانکار پروژه قطار مراغه به ارومیه پذیرفتنی نیست

تعلل پیمانکار پروژه قطار مراغه به ارومیه پذیرفتنی نیست

آرازآذربایجان-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تعلل پیمانکار پروژه قطار مراغه به ارومیه پذیرفتنی نیست و باید به سرعت موانع این پروژه بر طرف شود.
تقی کهوریان امروز در بازدید سرزده از ایستگاه راه آهن این شهر از تأخیر و تعلل پیمانکار پروژه در اجرای سینی دوار در ایستگاه انتقاد کرد و اظهار داشت: به رغم تمامی هماهنگی‌ها و اقدامات انجام شده برای تکمیل این پروژه براساس زمان‌بندی که مسئولان ارشد وزارتخانه راه و شهرسازی اعلام کرده بودند، متأسفانه پیمانکار پروژه تعلل کرده است.
وی تصریح کرد: این پیمانکار منتخب شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور است و در اجرای بخش سینی دوار که بخش نهایی و مهم‌ترین مرحله از تکمیل خط آهن که امکان بهره برداری از آن را فراهم می‌کند تعلل کرده است.
کهوریان افزود: براساس اعلام مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی و همچنین گزارش نماینده مشاور پروژه ایستگاه راه‌آهن ارومیه، چهارشنبه همین هفته با تزریق گاز به خط انتقال، انشعاب گاز ایستگاه برقرار می‌شود و جاده دسترسی به ایستگاه نیز تا تاریخ ۲۵ فروردین ماه با آسفالت‌ریزی به پایان می‌رسد.
به گفته وی انشعابات آب و برق ایستگاه نیز حداکثر تا پایان فروردین برقرارشده و ایستگاه ارومیه حداکثر تا پایان فروردین‌ماه قابل بهره‌برداری است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۵ ق.ظ

دیدگاه


9 + پنج =