امام‌جمعه مياندوآب:

مسئولان برای مقابله با افزایش روزانه قیمت‌ها چاره‌اندیشی کنند

مسئولان  برای مقابله  با افزایش  روزانه قیمت‌ها  چاره‌اندیشی کنند

گروه خبر: امام‌جمعه میاندوآب گفت: خطاب به مسئولان اقتصادی می‌گوییم که اگر نمی‌توانید بیایید و به مردم بگویید و اگر می‌توانند باید سریعا کاری برای این وضعیت اقتصادی و افزایش روز به روز قیمت کالاها انجام دهند.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب ? اسفند در خطبه‌های نماز جمعه میاندوآب با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار کرد: پاسداران در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی خوش درخشیده‌اند و همواره سرافراز و سختکوش بوده‌اند، سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ما لرزه بر اندام دشمنان افکنده‌اند.وی با اشاره به دعاهای امام سجاد(ع) و اندیشه سیاسی اسلام، گفت: اندیشه سیاسی اسلام این است که نه ظالم باشی نه ظلم و ذلت را بپذیری، یعنی نه تسلیم ظالم شوی و نه در جایگاه ظلم قرار گیری.
حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز برگرفته از تعالیم دین و اسلام است، افزود: اگر در ابتدای انقلاب اسلامی، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت نه شرقی نه غربی؛ برگرفته از صحیفه سجادیه و قرآن کریم است.امام‌جمعه میاندوآب تصریح کرد: ما با الهام از اندیشه سیاسی اسلام، در مقابل ?? کشور دنیا ایستادیم و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدیم، امروز نیز با الهام از اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب که برگرفته از اندیشه سیاسی اسلام است، با صدای بلند می‌گوییم مرگ بر آمریکا و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
حجت‌الاسلام حسن‌زاده در ادامه خطبه‌ها با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین، اظهار کرد: باید علما و نخبگان جامعه به جهاد تبیین توجه ویژه‌ای داشته و نسل امروزی را نسبت به اهداف و توطئه های دشمنان آگاه سازند.
امام‌جمعه میاندوآب افزود: دشمن می‌خواهد با توطئه فرهنگی و امپراطوری رسانه‌ای جوانان کشور ما را به سمت بی‌بند و باری سوق داده و انقلاب را به انحراف بکشاند.
وی با بیان اینکه بسیاری از کسانی که به دفتر مراجعه می‌کنند از وضعیت اقتصادی گلایه‌مند هستند، گفت: هشت سال دولت قبل، به مذاکرات چشم دوخت و کشور را به این وضعیت دچار کرد.
حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به اینکه در ضرب‌المثل است که باید کار را به کاردان سپرد، تصریح کرد: خطاب به مسئولان اقتصادی می‌گوییم که اگر نمی‌توانید بیایید و به مردم بگویید و اگر می‌توانند باید سریعا کاری برای این وضعیت اقتصادی و افزایش روز به روز قیمت کالاها انجام دهند.
امام‌جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که پشتیبان رهبری و نظام و انقلاب اسلامی هستند، گفت: این مردم با یک اشاره رهبری در صحنه حاضر شدند و اکنون وظیفه مسئولان است که به فکر گره‌گشایی از مشکلات آنها باشند.وی اظهار کرد: ما به نیت صادق آیت الله رئیسی هیچ شکی نداریم و از او می‌خواهیم که با انسان‌هایی که مردم را با مشکل و گرفتاری مواجه ساخته‌اند، با رحمانیت برخورد نکند.
حجت‌الاسلام حسن‌زاده هم چنین با اشاره به روز مهندس و اهمیت نظارت بر ساخت و سازهای عمرانی، گفت: وضعیت فعلی که در ترکیه شاهد هستیم ناشی از نبود نظارت و عدم رعایت قوانین ساخت و ساز بوده است و لذا باید به استانداردسازی توجه ویژه‌ای داشت.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۷:۴۵ ق.ظ

دیدگاه


شش × 2 =