فرمانده سپاه شهدا آذربايجان غربي :

باکری ها و امینی های خطه آذربایجان چراغ راه ملت هستند

باکری ها و امینی های خطه آذربایجان چراغ راه ملت هستند

گروه خبر: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان_غربی گفت: باکری¬ها و امینی¬های این سرزمین، چراغ راه ملت ایران اسلامی و خطه آذربایجان غربی است.
سردار حبیب شهسواری در آیین نواخته شدن زنگ مقاومت در مدرسه زینب کبری منطقه نازلوی ارومیه با بیان اینکه همه آحاد ملت و نیروهای مسلح در آزادسازی خرمشهر نقش ایفا کردند، افزود: آزادسازی خرمشهر بزرگترین پیروزی نیروهای مسلح بود.
وی تاریخ شکوهمند دفاع مقدس را سرمایه و گنج بی پایان دانست و گفت: باکری ها و امینی_های این سرزمین، چراغ راه ملت ایران اسلامی و خطه آذربایجان غربی است.وی اضافه کرد: امروز خرمشهرهای دیگری در پیش است و باید جوانان امروز همچون الگوهای خود راه انقلاب اسلامی را ادامه دهند.
سردار شهسواری گفت: تهدیدات و عملیات روانی آمریکا در اراده این ملت خللی وارد نخواهد کرد زیرا ملت ایران همواره با همدلی از معابر سخت انقلاب عبور کرده است.
به گزارش ایرنا مدیر کل آموزش و پرورش و فرمانده سپاه شهدای استان بعد از نواخته شدن زنگ مقاومت در نازلوی ارومیه، در مدرسه شهید احمدی این منطقه که محل تحصیل شهیدان مهدی و حمید باکری بوده است حضور یافتند.در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش استان مدارک تحصیلی شهید مهدی و حمید باکری را تقدیم مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان کرد.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از ایرنا ، روز سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی در تقویم ایران اسلامی است که برای پاسداشت این روز مراسم متعددی در سطح مدارس آذربایجان_غربی به تبع مدارس کشور برگزار می_شود. آذربایجان غربی دارای پنج هزار مدرسه با ۶۰۰ هزار دانش آموز است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۷ ق.ظ

دیدگاه


4 + = ده