محدودیت‌های جدید کرونایی در آذربایجان‌غربی اعمال شد

محدودیت‌های جدید کرونایی در آذربایجان‌غربی اعمال شد

آراز آذربایجان- دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به شرایط قرمز در استان محدودیت‌های جدید کرونایی ابلاغ شده که با نظارت نهادهای مربوطه اجرایی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به شرایط قرمز در استان محدودیت‌های جدید کرونایی ابلاغ شده که با نظارت نهادهای مربوطه اجرایی می‌شود.
این اطلاعیه می‌افزاید: اجرای این محدودیت‌ها با برنامه ریزی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، یک هفته تعیین شده است، بر این اساس دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، مهدهای کودک، زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلاها تعطیل می‌شود.
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در ادامه این اطلاعیه آورده است، همچنین در یک هفته پیش رو، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، باشگاه‌های بدنسازی و آئین عبادی سیاسی نماز جمعه لغو شده است.
در بخش دیگر این اطلاعیه با تاکید بر اینکه مردم باید حساسیت کافی نسبت به شیوع ویروس کرونا را داشته باشند، آمده است، کاهش استفاده از ماسک در بین شهروندان و بی تفاوتی نسبت به شیوع این ویروس از دلایل افزایش مبتلایان است.
روند مبتلایانی به بیماری کرونا در آذربایجان غربی صعودی است و طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ فوتی کرونایی در آذربایجان‌غربی به ثبت رسید که نگران کننده است.
شیوع بیماری کرونا در آذربایجان غربی از دهه سوم شهریور امسال افزایش یافته و این روند با بی توجهی مردم به رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی همچنان تداوم دارد و سبب شده تعداد بستری‌های روزانه کرونایی سه برابر ماه قبل شود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۸ ق.ظ

دیدگاه


شش − = 2