نماينده مردم اروميه در مجلس:

مبارزه با فساد نباید هیچ خط قرمزی داشته باشد

مبارزه با فساد نباید هیچ خط قرمزی داشته باشد

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه مردم از قوه قضائیه انتظار دارند که از طریق مبارزه قاطع با فساد مانع از زد و بندهایی شود که در دستگاه‌های مختلف مشاهده می‌شود گفت: مبارزه با فساد نباید هیچ خط قرمزی داشته باشد.
به گزارش آرازآذربایجان ، نماینده مردم ارومیه در مجلس دهم شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون مردم از قوه قضائیه انتظار دارند که با توجه به اوضاع نامطلوب اقتصادی که در کشور وجود دارد مانع از زد و بندهایی شود که در دستگاه‌های مختلف مشاهده می‌شود.
این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: دستگاه قضایی لازم است به عنوان مدعی العموم با مسئولانی که در این نوع تخلفات صورت گرفته در بخش‌های مختلف اداری کشور نقش دارند، فارغ از هر گونه دیدگاه جناحی و سیاسی و بدون توجه به جایگاهی که این افراد دارند، با آنها به طور جدی برخوردار کند.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: قوه قضائیه در جایی می‌تواند در اجرای عدالت موفق عمل کند که اجرای توصیه‌های مقام معظم رهبری را سرلوحه اقدامات و برنامه‌های خود قرار دهد.
به گزارش روح‌الله حضرتپور ضمن حمایت از مبارزه قاطع و جدی رئیس دستگاه قضایی کشور با فساد، اظهار داشت: برخورد قاطع و جدی رئیس قوه قضائیه با فساد در جامعه بسیار ستودنی بوده و قابل تقدیر است.
وی، با بیان اینکه در حال حاضر طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در مجلس بررسی می_شود، افزود: اگر استنادات کافی در خصوص جرم وجود داشته باشد قطعا قوه قضاییه هیچ خط قرمزی برای برخورد با فساد و مفسدین اقتصادی ندارد.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برپایی دادگاه های مفاسد اقتصادی در کوتاهترین زمان ممکن نقش به سزایی در مقابله این گونه جرایم دارد و اگر اختلاس یا فساد یا حتی کوتاهی در جایی صورت گرفت، در مرحله اول باید مدیران آن‌ها نظارت و جلوگیری کنند و سپس دستگاه قضایی در این خصوص اقدام کند.
وی، ابراز داشت: مجلس همواره شعار مبارزه با فساد را در سرلوحه امور خود قرار داده و شفاف سازی و مقابله با انواع مفاسد از اقدامات دستگاه قضایی است که باید به آن با جدیت تمام رسیدگی و گزارش آن را به مردم نیز اعلام کنند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲ ق.ظ

دیدگاه


شش + = 15