بانک های خصوصی هیچ نقشی در روند توسعه آذربایجان غربی ندارند

بانک های خصوصی هیچ نقشی در روند توسعه  آذربایجان غربی ندارند

گروه خبر:استاندار آذربایجان غربی از عملکرد ضعیف بانک های استان انتقاد کرد و گفت: بانک های خصوصی هیچ نقشی در روند توسعه آذربایجان غربی ندارند.
به گزارش آراز آذربایجان ، محمدمهدی شهریاری در سومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومت استان، با انتقاد شدید از روند اعطای تسهیلات بانکی توسط بانک‌های خصوصی در استان، گفت: متأسفانه با وجود تذکرات قبلی بانک‌های خصوصی بخش قابل توجهی از منابع جمع آوری شد در استان را در خارج از استان صرف می‌کنند که این مسئله برای استان قابل قبول نیست.
وی با اشاره به اینکه بانک‌های خصوصی هیچ نقشی در روند توسعه استان ندارند، ادامه داد: در صورتی که بانک‌های خصوصی ۵۰درصد از منابع خود را برای متقاضیان استانی پرداخت نکنند، اجازه فعالیت این بانک‌ها را در استان نمی‌دهیم.شهریاری در بخش دیگری از سخنان خود به روند اجرای طرح‌های و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان با پیشرفت خوبی اجرا می‌شوند و با تأمین اعتبار لازم برای اجرای این طرح‌ها، پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان تا پایان سال به بهره برداری می رسند.
وی عنوان کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز انتظار می‌رود با پیگیری های مستمر، روند اجرا و تأمین اعتبار پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان را رصد کنند تا این طرح‌ها در زمان اعلام شده به بهره برداری برسند.
شهریاری همچنین با انتقاد از تخصیص نیافتن اعتبار کامل تسهیلات اشتغال پایدار توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و اهمیت تخصیص کامل این اعتبار و تأثیر آن در ایجاد فرصت‌های اشتغال در استان، از مدیران این وزارتخانه خواست تا روند پرداخت کامل این تسهیلات به استان را پیگیری کنند.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به موافقت ستاد ملی با پیشنهاد ستاد استانی مبنی بر کاهش تجمعات اداری و استفاده از ظرفیت دورکاری کارکنان گفت: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از یک سوم ظرفیت کارکنان به صورت دورکاری استفاده نمایند. اولویت اول با کارکنان بالای ۶۰ سال، کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای و بانوان دارای فرزند شیرخوار است.شهریاری همچنین با تاکید بر صرفه جویی مصرف برق توسط مردم و دستگاه‌های اجرایی استان گفت: هفته پیش رو یکی از روزهای گرم سال را خواهیم داشت که امیدواریم با صرفه جویی برق شاهد قطعی برق در استان نباشیم.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۰ ب.ظ

دیدگاه


3 × چهار =