معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار :

فروش آرد خارج از شبکه توزیع در آذربایجان‌غربی غیر قانونی است

فروش آرد خارج از شبکه توزیع در آذربایجان‌غربی غیر قانونی است

گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به فروش آرد خارج از شبکه و با قیمت آزاد توسط برخی نانوایی‌ها گفت: این اقدام غیرقانونی است و باید با آن برخورد شود.
به گزارش آراز آذربایجان ،نادر صادقی در جلسه کارگروه آرد و نان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی از بابت تهیه و توزیع نان لواش در استان وجود ندارد، گفت: واحد های نظارتی باید واحدهای راکد نانوایی در استان را شناسایی کرده و اجازه ندهند سهمیه این واحدها به صورت آزاد و خارج از شبکه در بازار عرضه شود.وی ادامه داد: فرمانداری ها لیست واحدهای فعال و غیرفعال نانوایی را به این کارگروه ارائه دهند تا در خصوص نحوه توزیع آرد یارانه ای تصمیم جدی تری گرفته شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نارضایتی مردم از چند نرخی شدن نان های سنگک و روغنی در برخی از شهرهای استان، اظهار داشت: فروش انواع نان با قیمت های متنوع و خارج از قیمت اعلام شده و مصوب غیر قانونی است.
صادقی ادامه داد: متاسفانه خرید و فروش آرد با قیمت آزاد موجب چند نرخی شدن انواع نان در برخی از نانوایی های استان می‌شود.
وی گفت: فروش نان به صورت چند نرخی و خارج از قیمت های مصوب و اعلام شده غیر قانونی بوده و ضروری است دستگاه های نظارتی با متخلفان برخورد قضایی کنند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۳ ق.ظ

دیدگاه


8 + = ده