نماينده مردم پيرانشهر در مجلس شوراي اسلامي:

عزل مدیران ناکارآمد در دستورکار دولت قرار گیرد

عزل مدیران ناکارآمد در دستورکار دولت قرار گیرد

گروه خبر: نماینده مردم پیرانشهر در مجلس گفت: باید عزل مدیران ناکارآمد در رابطه با نحوه اجرای رتبه بندی معلمان در دستورکار دولت قرار گیرد تا مردم بدانند جمهوری اسلامی با هیچ مدیری عقد اخوت نبسته است.
به گزارش آراز آذربایجان، کمال حسین پور در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: اگرچه اصل قانون رتبه_بندی معلمان کار بزرگی بود که انجام پذیرفت اما متاسفانه نحوه اجرای قانون کام فرهنگیان را تلخ کرد چرا که مجریان قانون با ندانم کاری این چنین در آستانه عید نوروز اوقات مردم را تلخ کردند.
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس ادامه داد: چرا وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه از قبل هماهنگی های لازم را انجام ندادند؟ بنابراین دولت باید عزل مدیران ناکارآمد را در دستورکار خود قرار دهد تا مردم بدانند جمهوری اسلامی ایران با هیچ مدیری عقد اخوت نبسته است.
وی افزود: آنچه اکنون مهم است و باید با جدیت پیگیری شود موضوع اعتراض فرهنگیان به شیوه نحوه اجرای قانون رتبه بندی معلمان است چرا که ارزیابی ها و توزیع رتبه ها به درستی صورت نگرفته است و در حق بسیاری از فرهنگیان اجحاف شده لذا باید در فرآیند ارزیابی فرهنگیان بازنگری کنیم.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۶ ق.ظ

دیدگاه


یک + = 6