فرمانده انتظامي آذربايجان غربي

طرح نوروزی پلیس راه آذربایجان غربی آغاز شد

طرح نوروزی پلیس راه آذربایجان غربی آغاز شد

گروه خبر: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت : هم‌زمان با آغاز طرح نوروزی ۱۰۰ تیم خودروی پلیس بر تردد وسایط نقلیه در محورهای مواصلاتی استان نظارت می‌کنند.
سردار سرتیب دوم پاسدار یحیی شرفی در حاشیه آغاز این طرح در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود : این طرح تا ۱۵ فرودین سال ۹۳ در تمامی راه‌های استان اجرا می‌شود و طی آن از این تعداد ۸۰ تیم محسوس ۱۰ تیم نامحسوس و ۱۰ تیم روستایی بر محورهای مواصلاتی نظارت می‌کنند.
وی ادامه داد: در طرح نوروزی از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی از جمله راه و شهرسازی، اورژانس، حلال احمر، امداد خودرو، بیمه و حمل و نقل و پایانه‌ها استفاده می‌کنیم تا بهترین خدمات را برای مسافران نوروزی که به این استان سفر می‌کنند ارائه دهیم.
شرفی اضافه کرد: علاوه بر مامورانی که در سطح جاده‌ها انجام وظیفه خواهند کرد مامورانی نیز به صورت نامحسوس در اتوبوس‌های مسافری بین شهری سوار شده و رفتار رانندگان را کنترل خواهند کرد.
وی افزود: پلیس آذربایجان غربی با محوریت پلیس راه و راهنمایی و رانندگی با کمک تمامی کارکنان انتظامی استان تمام تمهیدات لازم را بکار بسته تا مردم سفرهای خود را با امنیت کامل به مقصد خود برسانند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در اجرای طرح نظارتی نوروز پلیس با تمام رانندگانی که رفتارهای خطرساز دارند و مقررات و آیین نامه‌های راهنمایی و رانندگی رعایت نمی‌کنند برخورد کرده و رانندگانی را که بالای ۱۰ میلیون ریال جریمه دارند متوقف خواهند کرد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۴:۵۲ ق.ظ

دیدگاه


+ نُه = 16