معاون استاندار عنوان کرد

ضرورت ارائه خدمات به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی خارج از محدوده شهری

ضرورت ارائه خدمات  به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی  خارج از محدوده شهری

گروه خبر: معاون استاندار آذربایجان‌غربی و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان در چهارچوب قانون، حمایت و خدمات لازم را در سکونتگاه‌های غیر رسمی خارج از محدوده شهری ارائه دهند.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدرضا رضایی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه شهرستان میاندوآب اظهار کرد: مخالف گسترش سکونتگاه‌های غیر رسمی، تصرف املاک دولتی و منابع ملی هستیم.
وی با اشاره به سکونت بخشی از شهروندان در سکونتگاه‌های غیررسمی افزود: شهروندانی که فعلاً در سکونت گاه‌های غیر رسمی خارج از محدوده شهری زندگی می‌کنند از خدمات شهری بهره‌مند نیستند و با مشکلات فراوانی در جهت دریافت خدمات دولتی به ویژه برق، آب و گاز مواجه هستند.معاون استاندار آذربایجان‌غربی و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: از دستگاه‌های خدمات‌رسان انتظار می‌رود در چهارچوب قانون، حمایت و خدمات لازم را در سکونتگاه‌های غیررسمی خارج از محدوده شهری ارائه دهند.
رضایی ادامه داد: رعایت حقوق بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه نقش مهمی در تقویت امید و اعتماد جامعه و مشارکت مردم در امور دارد.وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم تا جایی که منع قانونی نداشته باشد، نسبت به افزایش خدمات در این مناطق اقدام خواهیم کرد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۱ ق.ظ

دیدگاه


4 − دو =