صدور مجوز تأسیس استخراج رمز ارز دیجیتالی در آذربایجان‌ غربی

صدور  مجوز تأسیس استخراج رمز ارز دیجیتالی در آذربایجان‌ غربی

گروه خبر:رئیس اداره طرح‌ و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌ غربی گفت: ۲۱ فقره جواز تأسیس استخراج رمز ارزهای دیجیتالی با اشتغال‌زایی ۱۰۹ نفر در آذربایجان‌ غربی صادر شده است.
به گزارش آراز آذربایجان،سیف‌علی ضربی اظهار کرد: ۲۱ فقره جواز تأسیس استخراج رمز ارز دیجیتالی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴۴۵ میلیارد ریال صادر شده است.
وی افزود: تاکنون در ۲۱ فقره جواز تأسیس استخراج رمز ارزهای دیجیتالی با اشتغال‌آفرینی برای ۱۰۹ نفر صادر و ۳ درخواست جواز تأسیس دیگر نیز در دست بررسی است.
رئیس اداره طرح‌ و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در راستای اجرای دستور العمل ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن وتجارت مبنی بر صنعتی سازی استخراج رمز ارز دیجیتالی در کشور و ساماندهی این واحدها به عنوان واحدهای اقتصادی، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برای کارشناسان سازمان و ادارات تابع در استان کرده است.
ضربی تأکید کرد: در سال آینده ضمن برگزاری همایش تخصصی استخراج رمز ارز دیجیتالی برای علاقه مندان سرمایه گذاری در این حوزه جوازهای تأسیس صادره نیز مورد رصد و پایش قرار خواهد گرفت که بعد از پایش برای واحدهای دارنده جواز تأسیس پروانه بهره‌برداری صادر خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۱ ب.ظ

دیدگاه


5 × یک =