- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

صدور مجوز تأسیس استخراج رمز ارز دیجیتالی در آذربایجان‌ غربی

Posted By admin On اسفند ۲۰, ۱۳۹۸ @ ۱۲:۲۱ ب.ظ In اقتصادی | No Comments

گروه خبر:رئیس اداره طرح‌ و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌ غربی گفت: ۲۱ فقره جواز تأسیس استخراج رمز ارزهای دیجیتالی با اشتغال‌زایی ۱۰۹ نفر در آذربایجان‌ غربی صادر شده است.
به گزارش آراز آذربایجان،سیف‌علی ضربی اظهار کرد: ۲۱ فقره جواز تأسیس استخراج رمز ارز دیجیتالی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴۴۵ میلیارد ریال صادر شده است.
وی افزود: تاکنون در ۲۱ فقره جواز تأسیس استخراج رمز ارزهای دیجیتالی با اشتغال‌آفرینی برای ۱۰۹ نفر صادر و ۳ درخواست جواز تأسیس دیگر نیز در دست بررسی است.
رئیس اداره طرح‌ و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در راستای اجرای دستور العمل ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن وتجارت مبنی بر صنعتی سازی استخراج رمز ارز دیجیتالی در کشور و ساماندهی این واحدها به عنوان واحدهای اقتصادی، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برای کارشناسان سازمان و ادارات تابع در استان کرده است.
ضربی تأکید کرد: در سال آینده ضمن برگزاری همایش تخصصی استخراج رمز ارز دیجیتالی برای علاقه مندان سرمایه گذاری در این حوزه جوازهای تأسیس صادره نیز مورد رصد و پایش قرار خواهد گرفت که بعد از پایش برای واحدهای دارنده جواز تأسیس پروانه بهره‌برداری صادر خواهد شد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%b5%d8%af%d9%88%d8%b1-%d9%85%d8%ac%d9%88%d8%b2-%d8%aa%d8%a3%d8%b3%d9%8a%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%b1%d8%a7%d8%ac-%d8%b1%d9%85%d8%b2-%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%af%d9%8a%d8%ac%d9%8a%d8%aa%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.