صحنه قتل «آوا» بازسازی شد

صحنه قتل «آوا» بازسازی شد

آرازآذربایجان،صحنه ضرب و شتم و قتل «آوا» دختر چهار ساله به دست نامادری‌اش بازسازی شد.
صحنه ضرب و شتم و قتل «آوا» دختر چهار ساله به دست نامادری‌اش، عصر شنبه با حضور دادستان دادستان مرکز استان آذربایجان‌غربی بازسازی شد. ضمن بازسازی صحنه جرم قتل آوا بنا بر اعلام دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه، کیفر خواست نامادری سنگدل در روز‌های آتی صادر می‌شود.
در ماجرای ضرب و جرح عمدی منجر به فوت کودک چهار ساله توسط نامادری سنگدل در ارومیه تحقیقات این پرونده در مسیر تکمیل شدن است.
تمامی جوانب این پرونده از جمله اخذ نظریه پزشکی قانونی، گواهی حصر وراثت، تکمیل پرونده شخصیت متهم، اخذ نظریه روانپزشک، اخذ آخرین دفاع، بازسازی صحنه قتل انجام شد.
در فرآیند تکمیل این پرونده دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی، بازپرس ویژه قتل، مامورین دایره جرائم جنایی پلیس آگاهی استان عصر شنبه در منزل پدری آوا حضور یافته و پرونده آماده صدور کیفرخواست و ارسال به دادگاه شد.
حسین مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان‌غربی با تاکید اینکه به جرم متهم طبق قانون رسیدگی می‌شود افزود: همه در برابر قانون مساوی هستند و نباید حق مظلوم ضایع شود و در این پرونده نیز با بازسازی صحنه مراحل رسیدگی پرونده در حال تکمیل شدن است.
وی با اشاره به وظیفه رسانه‌ها در این پرونده اظهار کرد: رسانه‌های جمعی با ارتقا آگاهی‌های حقوقی و اجتماعی شهروندان، سعی نمایند در راستای تقویت مهارت‌های زندگی زوجین گام برداشته و از فروپاشی خانواده‌ها ممانعت کنند تا شاهد پیامد‌های این‌چنینی ناشی از طلاق و خشونت‌های روانی و فیزیکی توسط نامادری یا ناپدری نباشیم.
آوا دختر چهار ساله ارومیه‌ای چند روز پیش با ضرب و شتم نامادری خود پس از بستری شدن در بیمارستان فوت کرد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۵ ق.ظ

دیدگاه


+ یک = 5