معاون عمراني استاندار :

شهریور سال ۹۷ پایان کار واحدهای مسکن مهر در آذربایجان غربی است

شهریور سال ۹۷ پایان کار واحدهای مسکن مهر  در آذربایجان غربی است

گروه خبر:معاون عمرانی استاندار آذربایجان_غربی از اتمام کار واحدهای مسکن مهر در استان تا پایان شهریور سال ۹۷ خبرداد.
تقی کهوریان در جلسه شواری تامین مسکن استان، با اشاره به برنامه دولت برای اتمام واحدهای باقی مانده از مسکن مهر تا شهریور ماه سال آینده گفت: با بررسی های انجام گرفته در استان و اقداماتی که در سطح ملّی انجام شده تکلیف پروژه های مسکن مهردر مراحل نهایی شدن بوده و برای اتمام آنها براساس زمانبندی اعلام شده باید تمام دستگاههای خدمات رسان بر تامین نیازهای این واحدها متمرکز شوند.
وی ادامه داد: تامین خدمات زیربنایی یکی از کارهای است که موجب سرعت دادن به مسکن مهر می شود و متقاضیان این واحدها رابرای پیگیری و سکونت درآنها تشویق می کند.
معاون امورعمرانی استاندار با اشاره به اینکه دربسیاری از مجتمع ها و سایت های مسکن مهر خدمات زیربنایی به طور کامل تامین شده است افزود:در برخی که بدلیل مشکلات موقعیت محل سایت و یا کمبود منابع اعتباری با تاخیر مواجه شده است نیز با پیگیری های که ازطریق استان و دستگاههای اجرایی از وزارتخانه ها و بانک های عامل انجام شده بزودی وضعیت واحد های مسکونی در این طرح نیز به سرانجام می رسد.
مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت:براساس برنامه زمانبندی افتتاح پروژه های مسکن مهردر استان دهه فجر امسال ۱۴۰۰ واحد به بهره برداری می رسد و هفته دولت سال آینده نیز با بهره برداری از ۹۵۴ واحد دیگر نیز این طرح در استان به پایان می رسد.مبارک قدم افزود: در جلسات متعددی که با مقامات عالی دراستان و وزارتخانه راه و شهرسازی با بانکهای عامل و دستگاههای خدمات رسان تشکیل شد، واحدهای که مشکل حقوقی داشته و یا پیشرفت اجرایی پایین تر از ۳۰ درصد دارند و همچنین واحدهای که فاقد متقاضی بوده و تسهیلات بانکی مصوب ندارند از پروژه مسکن مهر تفکیک شدند.
وی خاطرنشان کرد: برنامه اتمام سایر واحدهای باقی مانده نیز با توجه به برنامه های دولت در آینده پیگیری و اعلام خواهد می شود.
به گزارش ارازآذربایجان به نقل ازبرنا ، در ادامه این جلسه مدیران عامل شرکت های خدمات رسان، گزارشی ازآخرین وضعیت تامین خدمات زیربنایی نظیر، آب، برق و گاز مطرح و برنامه زمانبندی برای اتمام شبکه خدمات زیربنایی در دست احداث را اعلام کردند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۴۵ ق.ظ

دیدگاه


− 2 = چهار