مديرکل امور اجتماعي و فرهنگي استاندار:

سازمان های مردم نهاد حق دخالت در موضوعات سیاسی را ندارند

سازمان های مردم نهاد حق دخالت در موضوعات سیاسی را ندارند

گروه خبر:عطاپور تاکید کرد: سازمان¬های مردم نهاد حق دخالت در موضوعات سیاسی را ندارند.
عطاپور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی در جلسه اتاق فکر سازمان های مردم نهاد با اشاره به جنایت تازه رژیم آل سعود، اعدام شیخ “نمر باقر النمر” ‌روحانی شیعی برجسته عربستانی محکوم کرد و علو درجات برای این شهید بزرگوار و سایر شهیدان را از خداوند متعال خواستار شد.
وی افزود: شیخ “نمر باقر النمر” بیشتر یک فعال اجتماعی بوده و از جمله خصوصیات اخلاقی وی را باید بلندمنشی و وسواس او در مراعات و حفظ اصول و مبادی و ارزش‌های دینی ملاحظه کرد که بازتاب آن به‌خوبی در خط مشی فکری و جهادی‌اش آشکار بود. عطاپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بخشنامه اخیر وزارت کشور در خصوص سازمان های مردم نهاد، تاکید کرد: سازمان های مردم نهاد حق دخالت در موضوعات سیاسی را ندارند. و نباید در بحث_های سیاسی ورود کنند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: ماهیت سازمان های مردم نهاد ماهیتی اجتماعی است و این سازمان ها بایستی در زمینه های مرتبط فعالیت کنند.
وی تاکید کرد: مسئولان و اعضای سازمان_های مردم نهاد بایستی با هوشیاری و دقت زمینه را برای سوء استفاده های احتمالی نامزدهای انتخابات از ظرفیت این سازمان ها و محبوبیت آنان در بین مردم فرآهم نکنند.
عطاپور گفت: هیأت های نظارت بر عملکرد سازمان های مردم نهاد در استان فعال بوده و فعالیت این سازمان ها را به دقت مورد ارزیابی و نظارت قرار می دهند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، گفتنی است در ادامه این جلسه در مورد موضوعاتی از قبیل ایجاد دیوار مهربانی در استان، چالش ها و مشکلات پیش روی سازمان های مردم نهاد و فعالیت این سازمان ها به صورت نهاد مند بحث و تبادل نظر شد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۴ ق.ظ

دیدگاه


6 + = نُه