سارقان و کیف‌قاپان در کمپ‌های ترک اعتیاد مخفی می‌شوند

سارقان و کیف‌قاپان در کمپ‌های  ترک اعتیاد مخفی می‌شوند

گروه خبر: یک آسیب شناس اجتماعی گفت: سارقان، کیف‌قاپان و خرده فروشان مواد مخدر پس از ارتکاب جرم در کمپ‌های غیرمجاز ترک اعتیاد مخفی می‌شوند.
مجید ابهری در گفت‌وگوی اختصاصی اظهار داشت: با توجه به گسترش کمپ‌های غیرمجاز اعتیاد این کمپ‌ها آسیب‌های مختلفی را به دنبال دارد که از جمله می‌توان به روش‌های نادرست از جمله سگ درمانی زنجیر درمانی و نگهداری در اتاق‌های تاریک بدون غذا اشاره کرد. سازمان‌های مربوطه همانند بهزیستی نیز در برخورد با این کمپ‌ها اعلام ناتوانی کردند.
وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر آسیب‌های یاد شده ناهنجاری دیگری نیز در این مراکز غیرقانونی اتفاق می‌افتد. با توجه به گسترش برخورد پلیس پایتخت با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر این بزهکاران به همراه سارقان و کیف‌قاپان بعد از ارتکاب جرم به منظور فرار از دست پلیس به این کمپ‌ها مراجعه کرده و به عنوان معتاد در آنجا اقامت می‌کنند تا آب‌ها از آسیاب بیفتد.
این آسیب شناس اجتماعی تاکید کرد: لازم است نهادهای متولی نسبت به برخورد قاطع و بازرسی مداوم از این کمپ‌ها به ویژه کمپ‌های مناطق جنوبی تهران همانند یافت آباد، شهرری و محله هرندی اقدام کنند.
به گفته ابهری، کمپ‌های غیرمجاز به آشیانه بزهکاران تبدیل شده است و مقابله با این گونه کمپ‌ها از عهده بهزیستی خارج است و باید در یک کار مشترک این مراکز پاک‌سازی شوند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۷:۲۴ ق.ظ

دیدگاه


هفت − 7 =