۴۰۵ مبلغ هفته وحدت به مناطق مختلف آذربایجان غربی اعزام شدند

۴۰۵ مبلغ هفته وحدت به مناطق مختلف آذربایجان غربی اعزام شدند

ارومیه – مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته وحدت ۴۰۵ مبلغ به مناطق مختلف روستایی و شهری استان اعزام شد.
حجت الاسلام محمد داداش زاده با بیان اینکه از این تعداد ۳۳۵ نفر مبلغ و ۷۰ نفر مبلغه هستند اظهارداشت: همچنین همزمان با هفته وحدت ۱۲۸ نفر از روحانیون مستقر تحت پوشش این اداره کل نیز به همراه مبلغین به مناطق مختلف استان جهت تبلیغ و بیان دستاوردهای وحدت اعزام شدند.
وی ساماندهی و اعزام مبلغان در سطح استان، برگزاری آیین ها و همایش های بزرگداشت هفته وحدت، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون به همراه علمای اهل سنت را از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته وحدت در استان برشمرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری ۱۵ همایش تحت عنوان وحدت علمای شیعه و سنی در استان خبر داد و گفت: این همایش ها در ۱۵ شهرستان استان توسط ادارات تبلیغات اسلامی با حضور علمای اهل سنت و شیعه برگزار شده است.
حجت الاسلام داداش زاده با اشاره به اعزام مبلغ تخصصی به مناطق تلفیقی در شهرستانهای سنی نشین عنوان کرد: مشارکت و همکاری با ستاد گرامیداشت هفته وحدت و نمایندگی های امور اهل سنت در اجرای برنامه ها در سطح شش شهرستان استان که نمایندگی امور اهل سنت دارند از دیگر برنامه های این اداره کل است.
وی اجرای ۵ برنامه قرآنی منادیان وحدت در سطح پنج شهرستان، سردشت، بوکان، سلماس، مهاباد و پیرانشهر به همراه پنج کارگاه قرآنی وحدت شاهرگ جهان اسلام در پنج شهرستان تلفیقی اهل سنت را از مهمترین برنامه های بزرگداشت هفته وحدت طی سالجاری در استان برشمرد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷ ب.ظ

دیدگاه


− سه = 6