رییس جمهوری دهه نخست آبان به آذربایجان غربی سفر می کند

رییس جمهوری دهه نخست آبان به آذربایجان غربی سفر می کند

آرازآذربایجان- استاندار آذربایجان غربی گفت: دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران دهه نخست آبان سال جاری به این استان سفر می کند.
محمدمهدی شهریاری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی افزود: طرح های مهم عمرانی و توسعه ای استان در این سفر به دست رییس جمهوری افتتاح می شود.
وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی مختلف آذربایجان غربی برنامه ریزی های دقیقی را برای این سفر داشته باشند تا بهترین استفاده را از حضور دکتر روحانی در استان داشته باشیم.
وی بیان کرد: فرودگاه ماکو، راه آهن مراغه – ارومیه، طرح های گازرسانی به بیش از ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی از جمله طرح های افتتاحی در این سفر خواهد بود.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر آن طرح های بیمارستانی که به مرحله بهره برداری رسیده است، در شهرستان های ارومیه و خوی با حضور رییس جمهوری به بهره برداری می رسد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه چهار هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال درآمد دولتی طی نیمه نخست امسال در استان وصول شده، گفت: این میزان ۷۷ درصد پیش بینی های درآمدی استان طی ۶ ماهه اول است.
ناصر حضرتی افزود: از کل درآمدهای استانی سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال مربوط به درآمدهای مالیاتی بوده که وصولی ۸۲ درصدی نسبت به پیش بینی ها داشته است.
وی اضافه کرد: تاکنون ۴۵ درصد اعتبارات عمرانی استان نیز تخصیص داده شده است و امیدواریم روز به روز شاهد رشد این رقم باشیم.
در این جلسه توزیع فصلی اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور، اعتبارات بخش توازن ملی و توازن استانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۱۰ ب.ظ

دیدگاه


− شش = 2