برف راه ارتباطی ۵۰ روستای آذربایجان غربی را مسدود کرد

برف راه ارتباطی ۵۰ روستای آذربایجان غربی را مسدود کرد

آراز آذربایجان – مدیرکل راهنداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از مسدود بودن راه ارتباطی نزدیک به ۵۰ روستا در استان، به دلیل بارش برف و کولاک خبر داد.
ارسلان شکری با بیان اینکه در پی بارش سنگین برف از روز گذشته در استان به همراه وزش تندباد و کولاک هم اکنون راه ارتباطی ۵۰ روستا در چهار شهرستان استان مسدود است.
وی اضافه کرد: با وجود بارش شدید برف در ارومیه، تاکنون هیچ روستایی در این شهرستان بسته نشده و تلاش راهداران برای باز نگهداشتن راه‌های روستایی همچنان ادامه دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: راهداران نظیر از ابتدای اجرای طرح زمستانی در همه راه‌های استان مستقر هستند و با وجود سرمای هوا و بارش سنگین برف، مأموریت‌های خود را به‌خوبی انجام می‌دهند.
وی با بیان اینکه برف روبی در محورهای ارتباطی استان تداوم دارد عنوان کرد: اولویت راهداری اطمینان از باز بودن مسیرهای شریانی بعد بازگشایی و برف روبی محورهای روستایی است.
شکری اضافه کرد: از ۵۰ روستا ۳۰ روستا در شهرستان تکاب، ۹ روستا در شهرستان سلماس، ۱۰ روستا در شهرستان پیرانشهر و یک روستا در شهرستان چالدران مسدود است و رانندگان و مسافرانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور می‌توانند با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸ ق.ظ

دیدگاه


× 7 = چهل دو