رعایت عفت و حیا عامل تضمین امنیت روانی جامعه است

رعایت عفت و حیا عامل تضمین امنیت روانی جامعه است

آرازآذربایجان- – نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: رعایت عفت و حیا از ارکان اساسی تضمین امنیت روانی جامعه است و باید همه اقشار در این خصوص، اهتمام لازم داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: عده ای غرب زده، بی حجابی را در جامعه ترویج می کنند.
وی با تاکید بر اینکه همه باید در مقابل احکام خداوند از جمله حجاب فرمانبردار باشیم، اضافه کرد: مومنان باید از این فرامین تبعیت و برای حفظ و تبلیغ حجاب تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه در جریان سیل وحدت و اتحاد مردمی به خوبی عیان شد، بیان کرد: امیدواریم این روحیه همیشه در منطقه ما حاکم شود و بر علیه بیگانگان نیز یکصدا باشیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با قدردانی از حضور مردم برای کمک رسانی به سیل زدگان گفت: بنیاد مسکن نیز به عنوان یادگار امام راحل، در این جریان عملکرد بسیار مناسبی داشت.
وی با اشاره به وجود نیروهای مسلح متدین و مومن در جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: اتحاد بین ارتش و سپاه در دنیا بی نظیر است و امروز هم همانند جنگ تحمیلی با اقتدار ایستادگی می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تبریک روز ارتش به خدمتگزاران در این بخش ادامه داد: کیاست و هوشیاری امام راحل، جایگاه ارتش را تثبیت کرد و حیله های دشمنان را از بین برد.
وی بیان کرد: ارتش نیرویی است که در مسیر امام و رهبری از خودگذشتگی می کند و در جریان سیل مصداق شعار ارتش فدای ملت را دیدیم.
وی با تبریک سالروز میلاد امام زمان (عج) گفت: باید در این روز جشن بزرگی برگزار شود و نوعی تکلیف برای ما بوده تا در این روز بزرگ ابراز احساس کنیم و نشان دهیم این منطقه، منطقه امام عصر (عج) است.
وی اعلام کرد: اگر انسان منتظر واقعی امام عصر (عج) باشد و در حال انتظار امام از دنیا برود، مثل این است که در راه امام به شهادت رسیده است.
وی با اشاره به لغو ممنوعیت صادرات سیب آذربایجان غربی گفت: فروش سیب در استان باید با قیمت مناسب باشد زیرا این استان خود از تولیدکنندگان برتر سیب در کشور است و تنظیم بازار نیازمند رسیدگی مسوولان است.
نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۳:۲۰ ب.ظ

دیدگاه


4 − = سه