راه‌اندازی یگان قوی مهندسی رزمی شمال غرب و غرب کشور

راه‌اندازی یگان قوی مهندسی رزمی شمال غرب و غرب کشور

گروه خبر: فرمانده مرزبانی کشور گفت: یگان قوی مهندسی رزمی شمال غرب و غرب کشور راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش آراز آذربایجان سردار حسین ذوالفقاری با سفر به آذربایجان غربی در فرودگاه ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: اشرافیت ۷۰ درصدی به مرزهای کشور داریم و با طرح‌هایی که در دست اقدام است انتظار می‌رود این میزان اشرافیت را افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه مرزهای آذربایجان غربی امنیت قابل قبول و مطلوبی دارند، تصریح کرد: در این میان کنترل از مرزها نیز با قوت هر چه تمام‌تر انجام می‌گیرد.
ذوالفقاری با اشاره به اجرای طرح انسداد مرزی در سال‌های گذشته، افزود: طرح انسداد مرزی در سال‌های اخیر اجرایی شده و طی آن توانسته‌ایم اشرافیت بیش‌تری بر مرزها داشته باشیم.وی استفاده از تجهیزات به روز در کنترل مرزها را مورد اشاره قرار داد و گفت: با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز تلاش می‌شود اشرافیت بر مرزها را روز به روز افزایش دهیم.
ذوالفقاری اعتبارات تخصیصی برای این امر را محدود عنوان کرد و اظهار داشت: امسال اعتبار قابل قبولی برای این منظور تخصیص یافته است که امید می‌رود با بهره‌گیری از این اعتبارات و اشرافیت مرزها را بیش‌تر از گذشته بهبود بخشیم.وی افزود: یگان قوی مهندسی رزمی در شمال غرب و غرب کشور راه‌اندازی می‌شود.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۴:۳۱ ق.ظ

دیدگاه


یک × = 5