نماينده مردم ماکو درمجلس:

دولتمردان ازفرصت پیش آمده استفاده کنند اما ذوق‌زده نشوند

دولتمردان ازفرصت پیش آمده استفاده کنند  اما ذوق‌زده نشوند

گروه خبر:نماینده ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر فرانسه امروز چهره خوبی از خود به ما نشان می دهند و از در دوستی وارد می شود لازم است بدانیم در هر حال شرایط و منافع اسرائیل برایشان نسبت به کل رابطه با ایران ارجحیت دارد.
شنیدن خبر سفر »لوران فابیوس« به ایران مردم را شوکه کرد هنوز مردم ما خاطرات تلخی که در کنار جنگ برایمان اتفاق افتاد را فراموش نکرده‌اند، دست‌های خیانتکار امثال »لوران فابیوس« فرانسوی را که برای اولین بار ایدز را از طریق خون‌های آلوده به ایران وارد کرد. جنایتی که هیچگاه به خاطرش حتی یک دادگاه و محکمه فرمایشی هم برگزار نشد تا حداقل تسلی دل ۱۰۰۰ بیماری باشد که از طریق این خون‌های آلوده، به ایدز مبتلا شده‌اند!!
پرونده خوش خدمتی فابیوس به اربابانش به اینجا ختم نمی‌شود فابیوس کسی بود که در زمان تحریم‌های بسیاری از ابرقدرت‌های جهانی علیه کشور مظلوم ایران نقش مهره اصلی و اهرم فشار را به خوبی ایفا می‌کرد.
خبرها حاکی از این بود که گروه دیپلمات فرانسه به رهبری »لوران فابیوس« در جریان مذاکرات هسته ای گروه ۵+۱بیشترین سختگیری را درباره تحدید و مجازات ایران بکار برده و یا به عبارت دیگر نقش » پلیس بد« را در مذاکرات بر عهده داشتند.اما آنچه موجبات تعجب و تاسف مردم را به دنبال داشت، شنیدن سفر قریب الوقوع »لوران فابیوس« به ایران است. شاید حافظه تاریخی مسئولان کشور ما را گرد فراموشی گرفته باشد اما حافظه ملت ایران حتی کوچکترین خیانت‌ها و ناجوانمردی‌ها را هرگز فراموش نخواهد کرد.
محمد علی پور دررابطه با سفر لوران فابیوس به ایران گفت: سابقه و رفتار کشور و وزارت امور خارجه فرانسه قبل از توافق با ایران مناسب نبود و ما رضایتی از عملکرد، رفتار، موضع گیری ها و حاشیه هایی که این کشور در راستای دشمنی با ایران و همراهی و همگامی با اسرائیل دارد را فراموش نکرده ایم.
وی با بیان اینکه هر کشوری به دنبال منافع اقتصادی و سیاسی مملکت خود است، افزود: طی سنوات گذشته هم قبل و هم بعد از انقلاب این کشورها از طریق روابط اقتصادی با ایران سودهای بیشماری عایدشان شده است.
نماینده ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این کشورها بعد از توافق اخیر فکر می کنند شرایطی برای کسب منفعت برایشان پدید آمده است.وی تصریح کرد: از آنجا که با رفع تحریم ها از لحاظ درآمدهای ارزی و پولهای بلوکه شده ای که ایران در خارج از کشور دارد در وضعیت مناسبی خواهد بود فکر می کنند ایران این درآمدها را صرف واردات کالاهای تولیدی آنها می کند تا کارخانجات آنها را به رونق بیندازد.
علیپور با بیان اینکه دولتمردان هرگز ماهیت و خیانت این کشور در حق ملت ایران را فراموش نخواهند کرد، تصریح کرد: دولتمردان و دست اندرکاران وزارت امورخارجه و مردان دیپلماتیک ایران باید از شرایط پیش آمده بعد از توافق به نفع خودشان استفاده کنند.
وی افزود: نباید فریب این کشورها را که به دنبال منافع خودشان هستند بخوریم و نباید فکر کنیم که اینها از در دوستی و برای سرمایه گذاری وارد ایران و برای حل مشکلات موجود رایزنی می کنند.
نماینده ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل جنایتهایی که این کشورها در حق ملت ایران انجام داده اند وقت و فرصت بسیار است ملت ایران هیچ وقت خباثت، دشمنی و کینه توزی آنها را فراموش نخواهند کرد.وی اظهار کرد: دولتمردان باید از فرصت پیش آمده استفاده کنند اما ذوق زده نشوند و اگر اینها امروز چهره خوبی از خود به ما نشان می دهند و از در دوستی وارد می شوند اما در هر حال شرایط و منافع اسرائیل برایشان نسبت به کل رابطه با ایران ارجحیت دارد.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل ازتیار؛ علی پور با توصیه به مسئولین نظام گفت: مسئولان از یاد نبرند و دستگاه دیپلماتیک مواظب باشد فریب این افراد را که ماهیتشان کینه توزی و خباثت علیه جمهوری اسلامی است را فراموش نکنند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۵:۴۶ ق.ظ

دیدگاه


× یک = 1