امام جمعه مياندوآب:

راهپیمایی روز قدس حرکت سازمان‌ یافته‌ برای دفاع از مستضعفان است

راهپیمایی روز قدس حرکت سازمان‌ یافته‌ برای دفاع از مستضعفان است

گروه خبر:امام جمعه میاندوآب گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس متعلق به هیچ جناحی و حزبی نیست بلکه یک حرکت ملی و سازمان‌ یافته‌ برای دفاع از حقوق مستضعفان است.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام حمید حسن زاده در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میاندوآب با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس نماد حمایت از ملت مظلوم فلسطین است، افزود: جنگ فلسطین با رژیم صهیونیستی یک جنگ نیابتی است و استکبار هم سعی دارد به این بهانه در خاورمیانه حضور داشته و توطئه ایجاد کند.
وی با بیان این‌که مبارزان فلسطینی تاکنون دلسرد و خسته نشده اند و روز به روز مقاومت آنها شکل جدیدی به خود می‌گیرد، اظهار کرد: با این تلاش‌ها فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت، تحقق می‌یابد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس آمار و گزارش موجود، جمعیت مسلمانان روز به روز در جهان در حال رشد است گفت: متأسفانه در ایران شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر اثرگذاری زیادی گذاشته و نرخ رشد جمعیت با این روند در آینده وضعیت کشور را تهدید می‌کند.
امام جمعه میاندوآب با بیان این‌که خطری بزرگ‌تر از کنترل جمعیت آینده کشور را تهدید نمی‌کند، افزود: با توجه به اینکه در فلسطین موضوعی به نام کنترل جمعیت وجود ندارد، حتی در کمتر از ۲۵ سال، فلسطین بدون خون ریزی به رژیم صهیونیستی غالب شده و حق خود را خواهد گرفت.
حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه رشد جمعیت عامل مهمی در پیشرفت و قدرتمندی یک کشور است، اضافه کرد: کشوری مثل آلمان که قدرتمند است ولی از نظر جمعیت کمبود دارد و باید هم ایرانی‌ها از اثرگذاری جمعیت در پابرجایی کشور به سمت رشد جمعیت حرکت کنند.
وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی تمام زیرمجموعه خود را برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس مشارکت دهند، اظهار کرد: این روز متعلق به کسی نیست و نماد مبارزه با استکبار جهانی است.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: اکنون خروج آمریکا از عراق، افغانستان و شکست در سوریه و یمن ریشه در نگاه نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و در سایه این حرکت هیچ کشور و هیچ قدرتی در جهان حق حضور و تصمیم‌گیری در خاورمیانه را ندارد.
وی با تاکید بر حل و رسیدگی بر مشکلات مردم گفت: با برطرف کردن مشکلات مردم آنان نسبت به نظام و انقلاب اسلامی دلگرم می‌شوند و گامی هم در جهت اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری است.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه حضرت علی (ع) به علت تنها ماندن به شهادت رسید، گفت: اکنون در قضیه فلسطین و روز جهانی قدس همه باید به نوعی در صحنه حضور یافته و همچون سال‌های گذشته به فرامین امامین انقلاب جامه عمل بپوشانیم.
حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه اتحاد و عمل به فرامین رهبری تنها راه غلبه بر دشمنان است، گفت: فعالان فضای مجازی که دلسوز میاندوآب هستند در صحنه حضور یابند و صرف نوشتن در فضای مجازی کارساز نیست.
راهپیمایی روز قدس در میاندوآب روز جمعه نهم اردیبهشت مصادف با بیست و هفتم ماه مبارک رمضان ساعت ?? صبح از میدان انقلاب آغاز می‌شود و پس از طی خیابان‌های پاسداران، شهدا، میدان امام و خیابان امام تا مصلی حضرت امام خمینی (ره) ادامه خواهد یافت.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۸:۴۰ ق.ظ

دیدگاه


− یک = 8