رييس سازمان جهاد کشاورزي استان اعلام کرد

ذخیره گوشت قرمز و مرغ به میزان کافی در آذربایجان غربی

ذخیره گوشت قرمز و مرغ به میزان کافی  در آذربایجان غربی

گروه خبر: رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: التهابات بازار گوشت مرغ و قرمز را در سال جدید شاهد نخواهیم بود. به گزارش آراز آذربایجان، اکبر کرامتی افزود: با توجه به جوجه ریزی دی و بهمن ماه از بابت تامین گوشت مرغ و قرمز مشکلی نخواهیم داشت و التهابات امسال را دیگر در سال جدید شاهد نخواهیم بود.
وی تصریح کرد: با جوجه ریزی ماه های اخیر ، مجوز توزیع ۶۰۰تن گوشت مرغ منجمد و ۱۷۰تن گوشت قرمز در شب عید و ماه رمضان صادر شده است. کرامتی با اشاره به اینکه روزانه ۳۰۰تن گوشت مرغ گرم در سطح استان توزیع می شود، اظهار کرد: در سال جاری ۹۷۰۰تن گوشت مرغ گرم در سطح استان تولید شده است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه میزان تولید روزانه گوشت قرمز در استان ۱۴۰تن است، خاطر نشان کرد: میزان تولید گوشت قرمز استان در سال جاری ۵۱هزار و ۱۰۰تن بود.
کرامتی با تاکید به اینکه به میزان کافی گوشت مرغ و قرمز ذخیره شده است، یاد آور شد: در حال حاضر میزان موجودی گوشت مرغ ۹۰۷تن و گوشت قرمز ۳۴۶تن است.
وی ادامه داد: توزیع گوشت مرغ منجمد به قیمت ۲۰هزار تومان بصورت آنلاین باهماهنگی سازمان تعاون روستایی در سامانه بازار گام صورت می پذیرد، همچنین با اخذ مجوز لازم در روزهای آتی در سامانه توزیع اینترنتی گوشت قرمز نیز صورت می پذیرد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۷ ق.ظ

دیدگاه


× 5 = بیست