۳۱۰۷ فقره پرونده تخلف کالا و خدمات در آذربایجان غربی تشکیل شد

۳۱۰۷ فقره پرونده تخلف کالا و خدمات در آذربایجان غربی تشکیل شد

آراز آذربایجان- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل سه هزار و ۱۰۷ فقره پرونده تخلف صنفی در بخش کالا و خدمات طی سه ماهه نخست سالجاری خبر داد.
محمد اقوامی با بیان اینکه از این تعداد سه هزار و ۷۴ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شد، افزود: این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۱۹ درصد رشد نشان می‌دهد.
وی با اشاره محکومیت ۱۰۰ میلیارد ریالی جزای نقدی صاحبان این پرونده‌ها عنوان کرد: گران فروشی با وصول ۸۳۷ فقره از بیشترین نوع تخلفات در پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی استان در بخش کالا و خدمات است.
اقوامی از محکومیت ۲۰ میلیارد ریالی گران فروشان در استان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۸۳۷ فقره پرونده گران فروشی به تعزیرات حکومتی استان وارد و از این تعداد به ۸۲۲ فقره رسیدگی شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به محکومیت ۹۰ میلیارد ریالی جزای نقدی محکومان در بخش پرونده‌های قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: در سه ماهه سال جاری یک هزار و ۵۳۰ فقره پرونده در این زمینه تشکیل شده است.
اقوامی با بیان اینکه از این تعداد یک هزار و ۵۰۳ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز رسیدگی و مختومه شد، عنوان کرد: این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۲۷ درصد رشد نشان می‌دهد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به کشف البسه و لوازم الکتریکی قاچاق از یک دستگاه خودرو در مسیر خوی به ماکو گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خوی حین کنترل خودروهای عبوری در مسیر خوی – ماکو به یک دستگاه خودرو مشکوک و پس از توقف در بازرسی از آن تعداد ۱۹۶۶ ثوب انواع البسه خارجی و ۳۳ عدد خازن الکتریکی را کشف و ضبط کردند.
اقوامی افزود: مراتب به تعزیرات حکومتی خوی ارسال شد و شعبه دوم ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مذکور پس از رسیدگی و عدم ارائه مدارک قانونی متهم را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۰۰ ب.ظ

دیدگاه


1 + = هفت