استاندار آذربايجان غربي:

دیپلماسی ورزشی فعال از برنامه‌های مهم مدیریت استان است

گروه خبر:استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دیپلماسی ورزشی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در استان است و در این خصوص از میزبانی مسابقات ورزشی در حوزه بین المللی حمایت می‌کنیم.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدصادق معتمدیان در دیدار با رییس فدراسیون بدنسازی کشور با اشاره به بحث دیپلماسی ورزشی برای نمایش امنیت و رونق اقتصادی در استان اظهار کرد: آماده همکاری در زمینه میزبانی مسابقات بین‌المللی هستیم و موقعیت ممتاز استان در منطقه و معرفی استان و وجود امنیت مثال زدنی آذربایجان‌غربی را در این مورد با جدیت دنبال می کنیم.
وی ادامه داد: آذربایجان‌غربی امن‌ترین استان کشور است و هیچ مشکلی در زمینه میزبانی برنامه های ورزشی با وجود تبلیغات مسموم دشمنان نداریم.استاندار آذربایجان‌غربی به بحث بهبود زیرساخت‌ها هم اشاره کرد و افزود: یکی از موضوعاتی که به طور جدی دنبال می‌شود، ارتقای زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف بخصوص ورزشی و آموزشی است که اولویت تخصیص اعتبار نیز برای این منظور در نظر گرفته شده است.
معتمدیان رسیدن به میانگین سرانه کشوری را اولویت نخست آذربایجان غربی دانست و اضافه کرد: هدف اصلی ما دستیابی به میانگین استاندارد سرانه در زمینه‌های مختلف از جمله ورزش است ضمن اینکه بعد از توجه به زیرساخت‌ها، حمایت از قهرمانان و ورزش قهرمانی نیز جزو دیگر اولویت‌های ما در زمینه ورزش به شمار می‌رود.
وی یادآور شد: بحث دیپلماسی ورزشی و میزبانی رویدادهای مهم از طرفی و وجود امنیت کم نظیر در استان، برای جذب سرمایه‌گذار، بهبود فضای کسب و کار، کاهش بیکاری با توجه به افزایش سرمایه گذاری و شاخص امنیت بسیار مورد توجه بوده است.
رییس فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام نیز دز این دیدار با اشاره به میزبانی کم نظیر این استان در رقابت باشگاه‌های جهان در ارومیه در سال گذشته گفت: انتظار داریم با حمایت مسوولان استانی، یک رویداد بین المللی و مهم را در این رشته به استان آذربایجان‌غربی واگذار کنیم و فدراسیون در این خصوص آماده هرگونه حمایت است.
عبدالمهدی نصیرزاده ادامه داد: میزبانی رویدادهای بین المللی ارزآوری بسیار قابل توجهی برای کشور دارد ضمن اینکه دستاوردهای سیاسی آن نیز بسیار مهم و با اهمیت است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۷:۴۸ ق.ظ

دیدگاه


5 × = پنج