نماينده مردم سلماس در مجلس:

دولت تدبیری برای کاهش فشار گرانی بر مردم بیندیشد

دولت تدبیری برای کاهش فشار گرانی بر مردم بیندیشد

گروه خبر:نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: : نباید شاهد گرانی در سال۹۷ باشیم ، دولت باید تدبیری برای کاهش فشار گرانی بر مردم بیندیشد.
به گزارش آرازآذربایجان ، شهروز برزگر کلشانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به دولت و هیئت دولت اظهار داشت: در شب عید دولت باید اقداماتی مبتنی بر امید را برای مردم در دستور کار قرار دهد.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت باید به جوانان امید دهد که در سال آینده با توجه به بودجه ۹۷ جهشی در زمینه اشتغال ایجاد خواهد شد.
وی افزود: کشاورزان حق دارند در مورد خرید محصولات خود از تضمین دولت برخوردار باشند زیرا بودجه لازم در بودجه ۹۷ تعیین شده و انتظار داریم این قشر با نقض عهد مسئولان مواجه نشوند.
برزگر کلشانی گفت: سلماس قطب اول تولید سیب قرمز در کشور است و برای فروش، صادرات و خرید تضمینی سیب سلماس باید سریعتر اقدامات لازم انجام شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بودجه ۹۷ مانع از گرانی‌ حامل های انرژی شده‌ایم که با این شرایط نباید شاهد گرانی در سال۹۷ باشیم، ادامه داد: دولت به گونه‌ای برنامه ریزی کند که فشار گرانی بر دوش مردم نباشد.
وی افزود: خیابان‌های شطرنجی سلماس اصلا مناسب نیستند و شهرداری در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و شورای شهر درمانده است که از هیئت دولت می‌خواهم توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد./

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۵:۱۶ ق.ظ

دیدگاه


چهار + = 8