نماينده اروميه بابيان اينکه کسي درمعابر رسمي کشته نشده است

نمایندگان خودفروخته مرزبانان درگیر با تروریسم را قاتل خطاب می کنند

نمایندگان خودفروخته مرزبانان درگیر با تروریسم را قاتل خطاب می کنند

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان خودفروخته مرزبانان درگیر با تروریسم را قاتل خطاب¬می¬کنند گفت: تاکنون هیچ شخصی در معابر رسمی مرزی زخمی و یا کشته نشده است .
به گزارش آرازآذربایجان ، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی یک استان مرزی است، گفت: در این استان جهت حمایت اقتصادی از مردم مرزنشین در نوار مرزی، معابر رسمی کوله بری در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: برای انجام کوله بری، دولت و نظام معابر مخصوص و ساعت های معینی را تعیین کرده است، که تا به امروز هیچ فردی در این معابر رسمی کوله بری زخمی یا کشته نشده است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: اما برخی نمایندگان خود فروخته به اجانب در نطق های مجلس، نیروهای غیور مرزبانی، سپاه و انتظامی را قاتل معرفی می کنند.
قاضی پور ادامه داد: در صورتی که چنین نیست، کسانی که در معابر غیر رسمی تردد می_کنند، قاچاقچیان مسلح، ضد انقلاب و عبوردهنگان داعش هستند و وظیفه ی ذاتی مرزبانی و نیروهای مسلح مبارزه با عناصر ضد انقلاب است.وی گفت: عناصر ضد انقلاب و قاچاقچیان مسلحی که در معابر غیر رسمی تردد می کنند توسط فرماندهی قراره گاه حمزه سیدالشهدا مجازات می شوند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم نیروهای مسلح تمامی معابر غیر رسمی را مسدود نمایند تا شاهد رونق داخلی و رونق اقتصادی باشیم.
همچنین نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفرا در خط مقدم اقتصاد کشور قرار گرفته‌اند، گفت: در حالی که جمهوری اسلامی توسط دشمنان تحریم و مدام تحت فشار است، غفلت سفرا از حوزه تحت اختیارشان، باعث مضاعف شدن مشکلات می‌شود. نادر قاضی‌پور ، اظهار کرد: سفیران جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه در خط مقدم اقتصاد کشورمان قرار گرفته‌اند و در شرایط بد اقتصادی و تحریم‌ها وظایف خطیری را بر عهده دارند.وی با اشاره به اینکه سفرا عهده‌دار تنظیم روابط تجاری با سایر کشورها هستند، ادامه داد: بنابراین باید با فراغت بال، در اختیار داشتن زمان و اختیارات کافی همچنین اطلاعات مورد نیاز برای انجام وظیفه تلاش کنند.
این نماینده مجلس، نامزدی مجلس شورای اسلامی و عهده‌دار بودن مسوولیت سفارت را موجب بروز خلاء در این عرصه دانست، اضافه کرد: سفراء در توسعه روابط اقتصادی بین ایران و سایر کشورها مسوولیت خطیری بر عهده دارند و باید در راستای حفظ منافع کشورمان گام بردارند.
قاضی‌پور اضافه کرد: گاهی سفراء در یکی از حوزه‌های انتخابیه، نامزد مجلس شده‌اند و به این ترتیب کار تجار و ایرانیان مقیم خارج از کشور را معطل نگه داشته‌اند چون مشغول کارهای انتخاباتی، ستادی و تبلیغاتی خود بوده‌اند.نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفرا در خط مقدم اقتصاد کشور قرار گرفته‌اند، گفت: در حالی که جمهوری اسلامی توسط دشمنان تحریم شده و مدام تحت فشار است، غفلت سفرا از حوزه تحت اختیارشان، باعث مضاعف شدن مشکلات می‌شود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۰ ق.ظ

دیدگاه


− سه = 5