نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:

دولت اعتبارات خوبی برای تقویت اشتغال در نظر گرفته است

دولت اعتبارات خوبی  برای تقویت اشتغال در نظر گرفته است

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: یکی از نقاط قوت لایحه بودجه سال آینده، توجه به مقوله اشتغال است و اعتبارات خوبی برای آن پیش‌بینی شده است.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت‌الاسلام »سیدسلمان ذاکر« در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دولت در اصلاحیه لایحه بودجه سال آینده توجه بسیار خوبی به اشتغال کرده و ۱۳۱ همت به حوزه اشتغال اختصاص داده است.
وی افزود: دولت، اعتباراتی را برای صندوق کارآفرینی امید در نظر گرفته است که باعث تحول در حوزه اشتغال می‌شود و اشتغال هم موضوعی مهم و اثرگذار به ویژه برای تشکیل خانواده است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از نقاط قوت این لایحه آن است که دولت، منابع پایدار و خوبی را برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در نظر گرفته است؛ اهمیت این موضوع از این جهت است که اگر منابع همسان‌سازی پایدار نباشند، مانند رتبه‌بندی معلمان، در اجرا دچار مشکل می‌شویم.ذاکر گفت: موضوع خرید تضمینی گندم هم در این لایحه به خوبی مورد توجه قرار گرفته است و این رویکرد خوب دولت، باعث می‌شود شاهد صف‌های طولانی نانوایی برای تهیه نان نباشیم و از سوی دیگر می‌توان با بیمه نانوایی‌ها تا حد زیادی، قیمت نان را کنترل کرد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۸ ق.ظ

دیدگاه


3 − دو =