فرمانده ناحيه مقاومت سپاه اروميه:

دشمن در صدد ترویج یاس و نا امیدی در کشور است

دشمن  در صدد ترویج  یاس و نا امیدی  در کشور است

گروه خبر: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارومیه با اشاره به اینکه دشمن در صدد ترویج یاس و نا امیدی در کشور است گفت: جهاد امید آفرینی و تبیین رسالت اصلی خبرنگاران در دوران جنگ شناختی است.
به گزارش آراز آذربایجان، سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و عرصه خبر افزود: سرفصل‌های سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه هر دو نوع جهاد یاد شده شامل خبرنگاران می‌شود و نقش آنان در این عرصه بسیار چشمگیر است.
وی با بیان اینکه اطلاع رسانی سابقه‌ای به قدمت تاریخ دارد و در دوران ظهور اسلام نقش اول را داشت، اضافه کرد: نیت در این زمینه نقش اساسی را ایفا می‌کند.
سرهنگ عیوضلو ، ادامه داد: دشمن سعی می‌کند با فعالیت‌های رسانه‌ای خود تمام هجمه ها را به سمت ولایت سوق دهد و رسانه‌ها باید در مقابل آنها بایستند.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارومیه گفت: در قالب اجرای عملیات آبرسانی در مناطق کم برخوردار و روستایی ارومیه ، در سال گذشته هزار میلیارد تومان اعتبار جذب شد و پیش بینی می شود امسال در ۱۵۰ روستا عملیات آبرسانی انجام شود. سرهنگ عیوضلو در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سپاه ارومیه برگزار شد، افزود:در سال گذشته ۴۰ میلیارد تومان سهم ناحیه مقاومت بسیج ارومیه برای اشتغالزایی بود.
وی گفت: در ۲سال اخیر ۱۷ سالن ورزشی در ارومیه افتتاح شد و تا پایان سال نیز ۳ مجموعه نیمه تمام افتتاح می شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات بسیج تهیه و توزیع اقلام ورزشی برای پایگاه های بسیج است، تصریح کرد: در ۲سال اخیر ۱۶۷دست تنیس روی میز، ۹۸ فوتبال دستی در پایگاه های بسیج ارومیه توزیع و ۱۵۰ عدد فوتبال دستی نیز توزیع خواهد شد.
سرهنگ عیوضلو با اشاره به اینکه هدف ما مشارکت مردم در کارهای فرهنگی است، اظهار کرد: در سال گذشته با مشارکت مردم ارومیه ۵ موکب اربعین در سطح شهر ارومیه برپا شد.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارومیه یاد آور شد: در قالب ۲۲۵ گروه سرود محلات ارومیه جشنواره ای با عنوان” ایران من” با مشارکت جوانان سطح شهر برگزار شد.
وی تصریح کرد: در سال گذشته ۱۴هزار پک شب یلدا و ۸۰سری جهیزیه توسط بسیج ارومیه توزیع شد.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارومیه یاد آور شد: سالانه ۱۵۰۰ نفر از ارومیه به اردوهای راهیان نور جنوب کشور اعزام می شوند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۷:۵۷ ق.ظ

دیدگاه


هشت + = 9