فرمانده سپاه ارومیه:

۲۰ میلیارد ریال تسهیلات محرومیت زدایی در ارومیه پرداخت شد

۲۰ میلیارد ریال تسهیلات محرومیت زدایی در ارومیه پرداخت شد

آرازآذربایجان _ فرمانده سپاه ارومیه از پرداخت ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات در راستای رفع محرومیت زدایی طی سالجاری خبر داد.
سرهنگ کریم علی‌نژاد صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی در سال جاری به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال در عرصه‌های مختلف از جمله پرورش قارچ، مرغ، زنبورعسل، کاشت گیاهان دارویی و صنایع تبدیلی خرد و کوچک تسهیلات داده شده است.
وی اضافه کرد: امسال ۱۴ هزار بسیجی با محوریت مردمیاری به اردوهای بسیج سازندگی و محرومیت زدایی اعزام شدند.
فرمانده سپاه ارومیه افزود: بسیج سازندگی سپاه ارومیه تعداد ۱۰۶ خانه محروم بسیج سازندگی احداث کرده که امسال مجدداً ۲۲ خانه را با اعتبار ۱۸۰ میلیون تومان شروع کردیم.
وی ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که جهان اسلام برای استکبار و کشورهای غربی با اهمیت است و در پی این اهمیت هزینه‌های زیادی در خاور میانه برای رسیدن به اهداف خود انجام می‌دهند.
فرمانده سپاه ارومیه با اشاره به توطئه‌های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون افزود: طی ۴۰ سال گذشته کشورهای غربی دشمنی خود را به صورت کامل انجام داده‌اند.
سرهنگ علی نژاد گفت: غربی‌ها در جهان اسلام هیچ منافعی ندارند ولی به سمت و سوی تولید منافع می‌روند.
وی با بیان اینکه ملت ایران همواره در مقابل دشمنی کشورهای غربی ایستاده‌اند عنوان کرد: امروز زمان تلاش و کار است لذا باید تمامی افراد و مسئولان با تفکر جهادی راه را ادامه دهند تا به موفقیت برسیم.
فرمانده سپاه ارومیه اضافه کرد: بسیج سازندگی سپاه شهدا ارومیه طی سالیان گذشته برای محرومیت زدایی تلاش کرده است.
وی با اشاره به اینکه امروز با توجه به تحریم‌های ناعادلانه دشمنان در جنگ اقتصادی قرار داریم اظهار داشت: در این راستا همه وظیفه داریم‌تا لباس جنگ اقتصادی بپوشیم.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۱ ب.ظ

دیدگاه


− سه = 5