فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در مسیر “ارومیه – سلماس”

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در مسیر “ارومیه – سلماس”

آرازآذربایجان،فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ارومیه، خبر داد.
سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی اقدام به انتقال مواد مخدر به “ارومیه” می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضائی و رصد مسیر های تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شد.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروهای متهمان در مسیر “ارومیه- سلماس” توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۲۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
سردار جهانبخش با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۹ ق.ظ

دیدگاه


پنج − 2 =