رييس پليس امنيت اقتصادي فرماندهي انتظامي استان خبرداد

دستگیری ۵۴ نفر از اخلالگران نظام اقتصادی در آذربایجان غربی

دستگیری ۵۴ نفر از اخلالگران نظام اقتصادی در آذربایجان غربی

گروه خبر: رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربیبا بیان اینکه امسال ۴۸ پرونده جرائم اقتصادی و اخلال در نظام اقتصادی در این استان تشکیل شده گفت: در این رابطه ۵۴ نفر که موجب ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور شده بودند، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.
به گزارش آراز آذربایجان، سرهنگ بهمن رستمی افزود: که ارزش ریالی ۴۸ پرونده جرائم اقتصادی و اخلال در نظام اقتصادی در این استان به سه هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال می رسد .
وی ادامه داد: در این رابطه همچنین فعالیت ۱۴ صرافی مجاز و غیر مجاز بررسی شده که ارزش پرونده های تشکیل شده برای آنها یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بوده است.
رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ارزش پرونده های مربوط به عدم ایفای تعهدات ارزی نیز ۴۰۰ میلیارد ریال بوده است.
سرهنگ رستمی از کشف ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان بوکان ارز جعلی خبر داد و اضافه کرد: ۱۱ هزار و ۴۵۰ تن آرد که در این استان خارج از شبکه توزیع شده بود، شناسایی شدند.
وی با اشاره به اینکه امسال هیچگونه افزایش قیمت آرد وجود ندارد، افزود: در استان ما انحراف توزیع وجود دارد که باید متولیان امر نظارت جدی در این خصوص داشته باشند.
وی اضافه کرد: بعضی از تعاونی و نانوایی ها آرد سهمیه ای را خارج از شبکه به قیمت های بالا بفروش می رسانند که در این رابطه ۱۱ هزار و ۴۵۰ تن آرد خارج از شبکه توزیع در این استان شناسایی شده است.موضوع استفاده از ارز دولتی برای واردات کالاهای مورد نیاز شهروندان و تخلف در این حوزه، از جمله مهمترین موضوعات اقتصادی است که تاکنون دهها میلیارد ریال در این خصوص تخلف کشف شده است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۱ ق.ظ

دیدگاه


× نُه = 45