- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

دستگیری ۵۴ نفر از اخلالگران نظام اقتصادی در آذربایجان غربی

Posted By admin On بهمن ۴, ۱۳۹۹ @ ۱۰:۵۱ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

گروه خبر: رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربیبا بیان اینکه امسال ۴۸ پرونده جرائم اقتصادی و اخلال در نظام اقتصادی در این استان تشکیل شده گفت: در این رابطه ۵۴ نفر که موجب ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور شده بودند، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.
به گزارش آراز آذربایجان، سرهنگ بهمن رستمی افزود: که ارزش ریالی ۴۸ پرونده جرائم اقتصادی و اخلال در نظام اقتصادی در این استان به سه هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال می رسد .
وی ادامه داد: در این رابطه همچنین فعالیت ۱۴ صرافی مجاز و غیر مجاز بررسی شده که ارزش پرونده های تشکیل شده برای آنها یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بوده است.
رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ارزش پرونده های مربوط به عدم ایفای تعهدات ارزی نیز ۴۰۰ میلیارد ریال بوده است.
سرهنگ رستمی از کشف ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان بوکان ارز جعلی خبر داد و اضافه کرد: ۱۱ هزار و ۴۵۰ تن آرد که در این استان خارج از شبکه توزیع شده بود، شناسایی شدند.
وی با اشاره به اینکه امسال هیچگونه افزایش قیمت آرد وجود ندارد، افزود: در استان ما انحراف توزیع وجود دارد که باید متولیان امر نظارت جدی در این خصوص داشته باشند.
وی اضافه کرد: بعضی از تعاونی و نانوایی ها آرد سهمیه ای را خارج از شبکه به قیمت های بالا بفروش می رسانند که در این رابطه ۱۱ هزار و ۴۵۰ تن آرد خارج از شبکه توزیع در این استان شناسایی شده است.موضوع استفاده از ارز دولتی برای واردات کالاهای مورد نیاز شهروندان و تخلف در این حوزه، از جمله مهمترین موضوعات اقتصادی است که تاکنون دهها میلیارد ریال در این خصوص تخلف کشف شده است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d9%8a%d8%b1%d9%8a-54-%d9%86%d9%81%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%ae%d9%84%d8%a7%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af%d9%8a/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.