در تلاشیم ارومیه‌ به عنوان ‌مقصد گردشگری بین الملل معرفی ‌شود

در تلاشیم ارومیه‌ به عنوان ‌مقصد گردشگری بین الملل معرفی ‌شود

آرازآذربایجان-شهردار ارومیه گفت: در تلاشیم ارومیه به عنوان مقصد گردشگری و شهر بین الملل معرفی شود.
به گزارش ایسنا، محمد حضرت پور شب گذشته در آیین بهره برداری از شهربازی چی چست با اشاره به توسعه صنعت گردشگری، گفت: در حال حاضر در سایه توسعه صنعت گردشگری سطح اسکان اتاق های هتل‌های ارومیه کمتر از ۸۰ درصد نیست و در برنامه داریم مرکز استان را به عنوان مقصد گردشگری خارجی مطرح کنیم و به دنبال جذب گردشگر از کشورهای عربی نیز هستیم.
حضرت پور تصریح کرد: تمام هدف این است ارومیه را به عنوان آرمان شهر و مقصد گردشگری مطرح کنم و بر این اساس طرح ارومیه ۲۰۲۰ ‌جهت جذب گردشگر مطرح شد.
وی با اشاره به بهره برداری از شهربازی ارومیه در مجتمع چی چست عنوان کرد: جای مجموعه تفریحی و گردشگری چون چی چست در شهر ‌ارومیه خالی بود و مدیریت شهری تلاش کرد ‌مجموعه چی چست را با یک محیط امن و آرام بخش ‌جهت دورهمی های خانوادگی و گذران اوقات فراغت فراهم کند.
شهردار ارومیه اظهار کرد: دهکده تفریحی و گردشگری چی چست در شعاع ۲۵۰ کیلومتری داری جذابیت است و باعث جذب گردشگر می شود.
وی گفت: با ورود گردشگر و توسعه صنعت گردشگری شاهد رونق اقتصادی در همه حوزه ها و به ویژه در حوزه حمل و نقل و همچنین اشتغالزایی خواهیم بود.
شهردار ارومیه بیان کرد: مجموعه تجهیزات شهربازی با ۱۵ میلیارد تومان در ۱۷ قسط خریداری شد.
شهردار ارومیه بیان کرد: توسعه و رونق اقتصادی در شهر ارومیه در سایه اعتماد مردم به شهرداری و همدلی صورت گرفته است.
حضرت پور بیان کرد: پرسنل تلاشگر شهرداری ارومیه در راستای ایجاد رضایمندی و رفاه شهروندان در سطح شهر در تمامی شرایط آب و هوایی و بدون تعطیلی در هیچ یک از ایام سال فعالیت دارند.
وی در خصوص پروژه های عمرانی شهرداری افزود: ‌در حال حاضر ۷ کیلومتر از ‌کمربندی دوم ارومیه توسط سپاه با انجام عملیات آزادسازی به میزان ۲۲۷ هکتار زمین تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
شهردار ارومیه بیان کرد: حرکت قطار توسعه در ارومیه در سایه اعتماد شهروندان به شهرداری ‌توقف نکرده است و این حرکت در آینده با قدرت هرچه تمام‌تر ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ ملتهای والیبال در ارومیه، اظهار کرد: مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه برگزار شد که در سایه برگزاری این مسابقات، ارومیه در سطح جهان با ۲ میلیارد نفر تماشاگر این مسابقات ‌معرفی شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۲ ق.ظ

دیدگاه


8 − = سه