امام جمعه ارومیه:

دانشجویان پرچمدار تشکیل و تحکیم خانواده اسلامی باشند

دانشجویان پرچمدار تشکیل و تحکیم خانواده اسلامی باشند

آرازآذربایجان،نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به جایگاه والای دانشجو در جامعه گفت: دانشجویان می توانند پرچمدار تشکیل و تحکیم بنیان خانواده اسلامی باشند و این را به عنوان الگو به جامعه نشان دهند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی سه شنبه شب با حضور در یکی از خوابگاه های دانشجویی متاهلی ارومیه در دیدار با ۲ زوج دانشجو افزود: اهمیت تشکیل خانواده در دین مبین اسلام بسیار قابل توجه بوده و همین امر می تواند در اعتلای جامعه اسلامی و حرکت با شتاب در مسیر پیشرفت اثرگذار باشد.
وی اضافه کرد: امسال برنامه های متعددی درخصوص روز دانشجو تدارک دیده شده ولی خواستیم که نخستین برنامه در این خصوص با حضور دانشجویان ازدواج کرده باشد تا اهمیت ازدواج را نیز نمایان کنیم.
وی تاکید کرد: مسوولان دانشگاهی باید زمینه ترویج فرهنگ ازدواج آسان را در بین دانشجویان فراهم کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین دانشجو را نماد مبارزه با استکبار در دنیای امروز عنوان کرد و ادامه داد: روز دانشجو در کشورمان به عنوان روز مهمی در عرصه استکبارستیزی و دشمنی با استکبار شناخته می‌شود و امروز باید دانشجویان نماد این عرصه باشند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: علاوه بر آن، افزایش و تقویت روحیه دینی و اسلامی در میان قشر تحصیل‌کرده به ویژه دانشجویان امری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
در این دیدارها دانشجویان متاهل از حضور نماینده ولی فقیه در خوابگاه دانشجویی قدردانی کردند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۴ ق.ظ

دیدگاه


سه + = 7