نماینده ارومیه در مجلس:

خصوصی سازی راه نجات کشور از معضلات فعلی اقتصادی است

خصوصی سازی راه نجات کشور از معضلات فعلی اقتصادی است

آرازآذربایجان،نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:هم اکنون مشکل اصلی کشور معیشت و اقتصاد است و راه نجات و برون رفت از معضلات فعلی اقتصاد کشور مردمی سازی اقتصاد و زمینه سازی برای حضور بخش خصوصی است.
حجت الاسلام سید سلمان ذاکر افزود: مجلس در تلاش است با همکاری دولت زمینه های مردمی سازی اقتصاد را هموار کند چرا که مردمی سازی اقتصاد موجب ورود مردم به حوزه اقتصاد و تولید و حل مشکلات این دو بخش خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مردمی سازی اقتصاد به این معنا است که اقتصاد را به بخش خصوصی بسپاریم تا جوانان و نخبگان اقتصادی آن را اداره کنند، تصریح کرد: دولت و مجلس باهمکاری هم سعی دارند با اجرای برنامه های اقتصادی و همچنین توسعه فعالیت بخش خصوصی در اقتصاد کشور، مشکلات فعلی اقتصادی و معیشتی کشور را حل کنند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس از تمامی فعالین بخش خصوصی که طرح و برنامه قابل قبول و تاثیر گذار دارند با هدف مردمی سازی اقتصاد حمایت می کند.
حجت الاسلام ذاکر ادامه داد: دانشگاهیان و نخبگان اقتصادی با ارائه طرح ها و برنامه های اقتصادی می توانند در راستای مردمی سازی اقتصاد تاثیرگذار باشند.
وی خاطر نشان کرد: برنامه های اقتصادی کشور باید با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های هر استان طرح ریزی شود تا ضمن بالابردن سرانه درآمد مردم ، موجب توسعه اقتصاد و اشتغالزایی شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از راه های بهبود اقتصاد کشور در کنار مردمی سازی اقتصاد، توجه و توسعه دیپلماسی اقتصادی است، خاطر نشان کرد: باتوجه به موقعیت جغرافیایی استان و شهرستان ارومیه، توسعه دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همسایه می تواند در توسعه منطقه تاثیر گذار باشد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۴:۰۶ ب.ظ

دیدگاه


5 × = پانزده