کاندیداها به جای تخریب رقبا برنامه عملیاتی ارائه دهند

کاندیداها به جای تخریب رقبا برنامه عملیاتی ارائه دهند

گروه خبر: امام جمعه ارومیه گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری از تخریب یکدیگر خودداری کنند.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، افزود: کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه های خود را ارائه دهند و از بدگویی، تخریب رقبا و بدزبانی جلوگیری کنند چرا که در شرایط فعلی مردم به برنامه_ها توجه دارند.
وی با اشاره به اینکه ما در روز قیامت نسبت به جامعه خود مسئول هستیم، تصریح کرد: بیش از ۹۰درصد مدیریت کشور در اختیار قوه مجریه است باید با اگاهی فرد اصلح ودرست را که توانایی حل مشکلات داخلی و مدیریت روابط داخلی وخارجی را دارد، انتخاب کنیم.
امام جمعه ارومیه با اشاره به روز جمعیت خاطر نشان کرد: قدرت ملی و اقتدار یک کشور به نیروی انسانی و جوان آن وابسته است مجلس باید با تصویب سیاست های تشویقی و دولت باحمایت از آن تلاش کند از بحران کاهش رشد جمعیتی که گریبان گیر آن هستیم عبور کنیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بااشاره به سالگرد مرحوم حسنی و با تاکید بر اینکه این مجاهد نستوه نماد مبارزه، مقاومت و ولایت مداری بود، اظهار کرد: مرحوم حسنی یک شخصیت ملی است نباید بگزاریم از شخصیت ایشان افرادی مصادره به مطلوب کرده و برعلیه نظام و ولایت استفاده کنند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۹ ق.ظ

دیدگاه


هشت − 5 =