رئيس دفتر مقام معظم رهبري:

حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی از سرمایه‌های نظام است

حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی از سرمایه‌های نظام است

گروه خبر: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی شخصیت ارزشمند و یکی از سرمایه‌های آذربایجان غربی و نظام مقدس اسلامی است.
به گزارش آراز آذربایجان آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری به همراه حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی مشاور رهبر معظم انقلاب و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، استاندار آذربایجان غربی و جمعی از روحانیون، مدیران و مسئولان استان با مجاهد نستوه حضرت حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در این دیدار ضمن عرض ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی، اظهار داشت: حجت‌الاسلام حسنی شخصیت ارزشمند و یکی از سرمایه‌های آذربایجان غربی و نظام مقدس اسلامی است.
آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی با بیان اینکه آقای حسنی دارای سوابق درخشانی در عرصه دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی است گفت: در طول تاریخ انقلاب اگر بخواهیم یک روحانی مبارز و نستوه را نام ببریم اولین نامی که به ذهن متبادر می‌شود نام حاج آقای حسنی است.
وی گفت: ایشان نقش بسیار مهمی را در اوایل انقلاب اسلامی در استان آذربایجان غربی که استان پرآشوبی بود ایفا کرد و وجود وی در آن زمان و امروز، مایه دل‌خوشی و قوت قلب مبارزان انقلابی بوده است.
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در ادامه با تقدیر از خدمات انقلابی و ماندگار حجت‌الاسلام حسنی در استان آذربایجان غربی تصریح کرد: آقای حسنی اگرچه از سمت امامت جمعه ارومیه کناره‌گیری کرد اما همچنان یک نقطه قوت برای این استان و نظام هستند و آقای قریشی نیز در ماموریت جدید خود باید از تجربیات و رهنمودهای وی بهره بگیرد.
وی با تاکید بر اینکه تجربیات و خاطرات حسنی باید به صورت کتاب گردآوری و منتشر شود، افزود: خاطرات آقای حسنی، از مهم‌ترین اسناد انقلاب اسلامی است و باید به صورت کتاب در اختیار مردم به ویژه جوانان قرار گیرد.
حجت الاسلام سید مهدی قریشی امام جمعه جدید ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان نیز در این دیدار گفت:حاج آقای حسنی، پدر معنوی روحانیون این استان هستند و همواره از نظرات و رهنمودهای ارزشمند ایشان بهره خواهیم گرفت.
*انتخاب نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی دارای حساسیت ویژه‌ای است
همچنین رئیس دفتر مقام معظم رهبری در جمع خبرنگاران گفت: انتخاب نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با توجه به مرزی بودن آذربایجان غربی دارای حساسیت ویژه‌ای است.
حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی اظهار داشت: انتخاب نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با توجه به مرزی بودن آذربایجان غربی دارای حساسیت ویژه‌ای است.
وی با اشاره به سوابق حجت‌الاسلام مهدی قریشی، تصریح کرد: حجت‌الاسلام مهدی قریشی از اولاد پیامبر بوده و فردی قاطع و متعهد است.
گلپایگانی افزود: در این میان جا دارد از خدمات چندین ساله حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی نیز تقدیر و تشکر شود.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: با توجه به شناختی که از حجت‌الاسلام مهدی قریشی دارم بدون شک فردی موفق خواهند بود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۹:۴۶ ق.ظ

دیدگاه


− 1 = شش