نماينده مردم استان درمجلس خبرگان رهبري:

تاریخ توطئه‌های آمریکا علیه ایران بازگویی شود

تاریخ توطئه‌های آمریکا علیه ایران بازگویی شود

‌ گروه خبر:عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تا زمانی که آمریکا ماهیت استکباری داشته باشد با آن‌‌ها مبارزه می‌کنیم عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه برای هوشیاری مردم، تاریخ توطئه‌های آمریکا علیه ایران باید یادآوری و بازگویی شود، گفت: تا زمانی که آمریکا ماهیت استکباری داشته باشد ایران با آن مبارزه می‌کند. حجت‌الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز به تشریح نحوه هوشیاری مردم نسبت به توطئه‌های دشمنان پرداخت و اظهار داشت: یکی از این راه‌ها نشان‌دادن توطئه‌های گذشته آمریکا نسبت به ملت ایران و مسلمانان است.
وی یادآوری توطئه‌هایی همچون کودتای ۲۸ مرداد را یکی از این موارد عنوان و تصریح کرد: مردم بحرین می‌خواهند برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند اما حکومت مانع شده و آمریکا و عربستان نیز از این حکومت پشتیبانی می‌کنند، این نیز از دیگر توطئه‌های ایالات متحده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری، آشکارسازی را از نقشه‌های شوم آمریکا در مجامع عمومی و غیر عمومی عنوان کرد و گفت: آمریکا در کنگره‌ها و غیرکنگره‌ها راجع به ملت‌های اسلامی مسائلی را مطرح می‌کند که براساس آن کشورهای اسلامی را بازار مصرف برای کالای خود دانسته و زمینه را به هر شرایطی برای تقاضا ایجاد کرده است، از سوی دیگر کشورهای جهان سوم را مانع از تولید و خوداتکایی می‌کند تا وابستگی به کالاهای غربی به‌ویژه کالاهای راهبردی بیشتر شود.
حجت‌الاسلام دیرباز در رابطه هوشیاری نسبت به ترفندهای پشت لبخند دشمنان و مساعدت کوتاه‌مدت آن‌ها بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با اعضای مجلس خبرگان رهبری به ادبیات ویژه استکبار جهانی اشاره داشته و فرمودند حقوق بشر یعنی بشرهایی که خود غرب آن‌ها را قبول دارد و اگر اسرائیل رهبران فلسطینی را از بین می‌برد، آن را تروریست نمی‌دانند.
وی بر آشناسازی جهانیان با ادبیات استکبار جهانی تاکید و تصریح کرد: آن‌ها از واژه‌های زیبا در معانی‌ای که خود می‌خواهند استفاده می‌کنند، برای مثال آمریکا خود را طرفدار دموکراسی می‌داند درحالی که اگر بحرین با مذهب شیعه بخواهد حکومتی با آئین خود ایجاد کند، دموکراسی آن‌ها برای آمریکا معنا ندارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر ‌انقلاب به‌جا و حکیمانه فرمودند که ایران این‌همه وارد مذاکره شد باید فایده داشته باشد و اگر پس از توافق تحریم‌ها همچنان ادامه داشته باشد، مذاکره معنای حقیقی خود را از دست می‌دهد.
حجت‌الاسلام دیرباز اظهار داشت: توافق نباید به گونه‌ای باشد که امتیازات مورد درخواست آمریکا تامین شود اما در مقابل، ایران هیچ امتیازی دریافت نکند. چنانچه ساختار تحریم‌ها باقی بماند مذاکره مفهومی نداشته و باید در هر شرایط عزت و استقلال ایران محفوظ بماند.
وی به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر “آن‌ها می‌گویند برجام فرصت‌هایی را در داخل ایران و در خارج و منطقه آمریکا قرار داده مسئولان نباید به‌هیچ وجه اجازه این فرصت‌طلبی را در داخل به آمریکا بدهند و در خارج هم تلاش کنند این فرصت‌ها در اختیار آمریکا قرار نگیرد” اشاره کرد و گفت: برخی احساس می‌کنند فضایی در کشور ایجاد شده است، انگار دروازه ایران به آمریکا باز شده و از آرمان‌های انقلاب و شهدا باید چشم‌پوشی کرد، به‌طوری که عده‌ای حتی خواستار ایجاد سفارت‌خانه آمریکا در ایران شدند.به گزارش آرازآذربایجان به نقل از تسنیم ،عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: تا زمانی که آمریکا ماهیت استکباری داشته باشد ایران با آن مبارزه می‌کند. با توجه به اینکه آن‌ها برای نفوذ فرهنگی از برخی شبکه‌های ماهوارهای و تبلیغی استفاده می‌کنند بنابراین ایران نیز باید برای خنثی‌سازی این تبلیغات برنامه تدوین و طراحی کند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۷ ق.ظ

دیدگاه


سه + 1 =