مشاور نظامي‌ فرماندهي‌ کل‌ نيروهاي‌ مسلح‌ در امور زميني در اروميه‌ مطرح کرد

جلوگیری از وقوع ۱۱ جنگ بعد از انقلاب اسلامی توسط رهبری

جلوگیری از وقوع ۱۱ جنگ بعد از انقلاب اسلامی توسط رهبری

گروه خبر:مشاور نظامی‌ فرماندهی‌ کل‌ نیروهای‌ مسلح‌ در امور زمینی‌ گفت: از زمان رحلت امام خمینی (ره) تاکنون با تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری از بروز ۱۱ جنگ در ایران جلوگیری شده است.
به گزارش آرازآذربایجان ناصر آراسته در مراسم یادبود شانزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی که در مسجد امیرالمومنین (ع) با حضور گسترده مسئولین لشکری و کشوری ترتیب یافت، با اشاره به فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: در تدوین تاریخ ۵ هزار ساله بشری ۱۴ هزار جنگ رخ داده بود که در این جنگ‌ها ۲٫۵ میلیارد نفر جان خود را از دست دادند.
وی به تعداد جنگ‌های رخ داده در طول قرن ۲۰ نیز اشاره کرد و گفت: در طول این قرن ۳۱۸ جنگ در جهان رخ داده بود که در این جنگ‌ها نیز ۲۵۰ میلیون نفر تلف شدند.
آراسته همچنین از جان دادن ۸۳ میلیون نفر بر اثر سوانح طبیعی و تصادفات و همچنین بیماری‌های نادر جان خود را از دست داده‌اند.
مشاور نظامی‌ فرماندهی‌ کل‌ نیروهای‌ مسلح‌ در امور زمینی‌ گفت: پیشرفت در طول سال‌های گذشته هیچ تاثیری بر روی ارتقای سطح اخلاقی و روانی مردم جهان نداشته بلکه با پیشرفت علم شاهد افزایش جنایات و جنگ‌ها در جهان هستیم.
وی ادامه داد: مهم‌ترین دلایل جنگ‌ها و جنایات صورت گرفته در جهان کنونی را ناشی از غفلت مردم از وجود خداوند متعال بوده و بسیاری از جنگ‌هایی که در طول سالیان گذشته رخ می‌دهد نشان‌دهنده شقاوت محض در جهان است.مشاور نظامی‌ فرماندهی‌ کل‌ نیروهای‌ مسلح‌ در امور زمینی‌ جنگ‌هایی که در دفاع از جان انسان‌ها و حق صورت گرفته بود را سعادت محض عنوان کرد و واقعه عاشورا و جنگ تحمیلی هشت سال ایران در برابر رژیم بعثی را از جمله این جنگ‌ها عنوان کرد.وی در بخشی از سخنان خود به ارزش والای شهیدان در جامعه اشاره کرد و گفت: عزت و عظمت وجودی شهیدان در سایر افراد جامعه وجود نداشته و در این میان امیر سپبهد علی صیاد شیرازی یک اسطوره در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
مشاور نظامی‌ فرماندهی‌ کل‌ نیروهای‌ مسلح‌ در امور زمینی‌ به وجود مقدس مقام معظم رهبری در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: از زمان رحلت امام خمینی (ره) تاکنون با تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری از بروز ۱۱ جنگ جلوگیری شده است.
آراسته در بخشی از سخنان خود به خاطره‌ای از شهید والامقام علی سپبهد صیاد شیرازی پرداخت و مسئولیت‌پذیری، ایمان قوی و متواضع بودن را از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: شهیدان انقلاب اسلامی با از‌خود‌گذشتگی و صبر، از عزت و عظمت ایران پاسداری کردند.

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۰ ب.ظ

دیدگاه


3 × = بیست هفت