رييس مرکز مطالعات و پژوهش‌هاي شوراي شهر اروميه:

جشنواره انگور در شأن مردم ارومیه برگزار نشد

جشنواره انگور  در شأن  مردم ارومیه  برگزار نشد

گروه خبر: رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر ارومیه با انتقاد از نحوه برگزاری جشنواره ملی انگور در ارومیه گفت: جشنواره انگور در شأن مردم این شهرستان برگزار نشد‌.
به گزارش آراز آذربایجان،مرتضی بهرام ، بیان کرد: برای جشنواره گلاب کاشان تبلیغات حتی از طریق شبکه‌های تلویزیونی انجام می‌شود و هزاران توریست هر سال جذب این شهر می‌شود و این در حالیست که جشنواره انگور ارومیه به دلیل سوء مدیریت سازمان‌های مربوطه و احتمالا اعمال نفوذ برخی‌ها در شان مردم ارومیه برگزار نمی‌شود.
بهرام با اشاره به اینکه جشنواره‌ها می‌تواند در معرفی فرهنگ‌ها, سنت‌ها، تاریخ و هویت شهرها نقش موثری داشته باشد گفت: باید در برگزاری این جشنواره‌ها دقت و نظارت کامل وجود داشته باشد.
رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر ارومیه گفت: انگور برند شهر ارومیه است و می‌تواند نقش مهمی در جذب توریست و گردشگر و معرفی فرهنگ و سنن شهر ایفا کند ولی تاکنون به درستی از این ظرفیت استفاده نشده است.
وی با انتقاد از نحوه برگزاری جشنواره‌ها در شهر ارومیه گفت: برگزاری جشنواره با هدف معرفی فرهنگ سنن و محصولات یک شهر و با هدف جذب توریست انجام می‌شود در ۲ هفته گذشته, ۲ جشنواره در شهر ارومیه برگزار شده است که شهرداری موظف است، نحوه برگزاری, نحوه واگذاری به بخش خصوصی و هزینه و درآمد این جشنواره‌ها را به شورا گزارش کند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۴ ق.ظ

دیدگاه


+ سه = 7