یک مسئول اعلام کرد

ثبت تردد نزدیک به ۱۲۰ میلیون وسیله نقلیه در آذربایجان‌غربی

ثبت تردد نزدیک به ۱۲۰ میلیون وسیله نقلیه در آذربایجان‌غربی

آرازآذربایجان،معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: طی ١٠ ماه گذشته از سال جاری نزدیک به ۱۲۰ میلیون تردد وسیله نقلیه توسط سامانه‌های تردد شمار آنلاین در جاده‌های استان ثبت شده است.
منصور نصرتی با بیان اینکه ۱۱۴ سامانه هوشمند ترددشمار آنلاین در محورهای استان فعال هستند اظهار کرد: بر اساس داده های این سامانه ها از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه ۱۱۷ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۹۵۴ وسیله نقلیه در راه های استان تردد داشته‌اند.
وی در ادامه افزود: در این مدت از میان کل ترددهای انجام یافته تخلف ۸۰۴ هزار و ۴۱۶ وسیله نقلیه متردد در جاده‌های آذربایجان‌غربی ثبت شده و ۷۶۹ هزار و ۲۹۹ مورد از تخلفات نیز به پلیس راهور استان ارسال شده است.
نصرتی در خصوص رویت پلاک‌های متجاوز از سرعت ادامه داد: پلاک ۸۱۲ هزار و ۶۶۶ وسیله نقلیه به عنوان متجاوزین تا ٣٠ کیلومتر بیش از سرعت مجاز، پلاک ١٣ هزار و ٢ وسیله نقلیه به عنوان متجاوزین تا ۵٠ کیلومتر بیش از سرعت مجاز و پلاک یک هزار و ۸۴۸ وسیله نقلیه به عنوان متجاوزین بیش از ۵٠ کیلومتر از سرعت مجاز از طریق سامانه هوشمند ترددشمار آنلاین در محورهای آذربایجان‌غربی ثبت شده است.
این مقام مسئول اعلام کرد: پلاک ٢۴٠ هزار و ٣١۴ وسیله نقلیه به عنوان متجاوزین با سرعتی متوسط بیش از حد مجاز تعیین شده نیز در محورهای استان رویت شده و امید است با تداوم توسعه زیرساخت‌های مدیریت هوشمند راه‌ها روز به روز شاهد کاهش میزان سرعت متوسط در جاده‌های آذربایجان‌غربی باشیم.
وی گفت: محورهای ارومیه-مهاباد، ایواغلی-ماکو، سلماس-خوی و سلماس ارومیه به ترتیب محورهای دارای بیشترین تخلف سرعت در استان هستند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


نُه − = 7