مديرکل ثبت احوال استان خبر داد

ثبت بیش از ۲۵ هزار و ۸۰۰ ازدواج در آذربایجان‌غربی

ثبت بیش از ۲۵ هزار و ۸۰۰ ازدواج در آذربایجان‌غربی

گروه خبر: مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌غربی آمار ازدواج در استان را طی یکسال گذشته، ۲۵ هزار و ۸۷۳ اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۰ هزار و ۸۷۷ مورد مربوط به شهر و ۴۹۹۶ مورد مربوط به روستا است.
به گزارش آراز آذربایجان،احمدی با اشاره به آمار طلاق استان نیز تصریح کرد: از اول شهریور سال گذشته تا ابتدای شهریور امسال، ۸۵۵۰ مورد طلاق ثبت شده که ۷۴۹۹ مورد مربوط به شهر و ۱۰۵۱ طلاق مربوط به روستاست.
وی با اشاره به آمار ولادت نیز افزود: در یکسال اخیر تعداد ۵۰ هزار و ۷۰۷ واقعه ولادت در استان ثبت شده که از این تعداد ۲۷ هزار و ۸۸۹ نوزاد پسر و ۲۵ هزار و ۸۰۴ نوزاد دختر متولد شده است. همچنین از این تعداد ۳۲ هزار و ۹۸۴ مورد آدرس محل سکونت خود را شهر و ۲۰ هزار و ۷۰۹ مورد آدرس محل سکونت خود را روستا اعلام کردند.
وی نسبت جنسی ولادت در این مدت در استان را ۱۱۰ اعلام کرد و افزود: به ازاء تولد هر ۱۰۰ نوزاد دختر، ۱۱۰ نوزاد پسر متولد شده است.مدیرکل ثبت احوال استان در خصوص آمار چندقلوزایی گفت: در بازه زمانی فوق تعداد ۸۸۹ مورد دوقلو، ۴۹ مورد سه قلو و یک مورد چهارقلو در استان متولد گردیده‌اند.
وی در ادامه آمار فوت استان در طول یکسال اخیر را ۱۶ هزار و ۲۳۱ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۹۱۲۵ مورد مربوط به مردان و ۷۱۰۶ مورد مربوط به زنان بوده است.
وی ادامه داد: آمار مربوط به فوتی‌های استان اینگونه نشان می‌دهد که ۱۰ هزار و ۹۲۷ مورد از فوتی‌ها آدرس خود را شهر و تعداد ۵۳۰۴ روستا اعلام کردند.در ادامه احمدی گفت: ثبت احوال آذربایجان غربی همسو با سیاست‌های سازمان ثبت احوال کشور با تهیه تجهیزات مناسب و با پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته در جهت تکمیل اطلاعات پایگاه خانواده که یکی از تکالیف مصرح در ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیک است، اقدامات مناسبی را از طریق اجرایی کردن پروژه سببی و نسبی انجام داده است که در آینده نزدیک به سرانجام خواهد رسید.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۳ ق.ظ

دیدگاه


هفت + = 9