نماينده مردم اروميه در مجلس:

تهیه کالاهای اساسی و تغذیه‌ از مهمترین مشکلات مردم است

تهیه کالاهای اساسی و تغذیه‌ از مهمترین مشکلات مردم است

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تهیه کالاهای اساسی و تغذیه‌ از مهمترین مشکلات مردم است ، گفت: مردم باید به سرمایه‌گذاری در بخش دام و طیور تشویق شوند تا برای تغذیه به بیگانگان محتاج نشویم.
به گزارش آرازآذربایجان ، نادر قاضی‌پور با بیان اینکه تحریم‌ها مشکلات زیادی برای اقتصاد و تغذیه مردم ایران ایجاد کرده است، اظهار کرد: راه برون‌رفت از این مشکلات خودکفایی در تولیدات داخلی بوده و یکی از مهمترین موضوعات مشکل‌زا مباحث تغذیه‌ای است.
وی امنیت غذایی را مرهون تلاش‌های دامپزشکان عنوان و تصریح کرد: باید روند آموزش این قشر به صورتی باشد که از بروز مشکلات در دامداری‌ها و مراغداری‌ها و زیان‌دهی این واحدهای تولیدی جلوگیری شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پول شناور در ایران زیاد است، اضافه کرد: مشکلات عدیده در کشور ناشی از همین پول‌های شناور است که باید با جذب این پول‌ها در تولید از بروز مشکلات در حوزه‌های دیگر جلوگیری کنیم.
وی استعداد و ظرفیت پرورش دام و طیور در آذربایجان‌غربی را بی‌نظیر قلمداد کرد و گفت: ظرفیت‌های آب و هوایی و طبیعی آذربایجان‌غربی باید در امر ترویج و توسعه صنعت دام و طیور مورد توجه مسؤولان قرار بگیرد تا با تولید بیشتر و بهتر از واردات بی‌رویه فرآورده‌های گوشتی به کشور جلوگیری کنیم.
قاضی‌پور با تاکید بر پیشگیری از بروز بیماری‌های دام و طیور خاطر نشان کرد: عمده مشکلات کشور در تامین گوشت قرمز و مرغ به دلیل ناتوانی در پیشگیری از بیماری‌های دام و طیور برمی‌گردد و پس از بروز مشکلاتی از این قبیل، تامین این کالاهای اساسی مورد مصرف مردم به مشکل برخورده و هم موجبات افزایش کذایی قیمت‌ها را فراهم می‌کند و هم باعث سوءاستفاده برخی برای واردات بی رویه این کالاها می‌شود.
وی تشکیل زنجیره مرغ در آذربایجان‌غربی را ضروری دانست و افزود: با توجه به وجود ظرفیت‌های طبیعی و انواع دامداری‌ و مرغداری‌ها در این استان، مسؤولان استانی باید هماهنگی و تعامل بیشتری برای تکمیل زنجیره مرغ داشته باشند و بتوانیم قطب اول صنعت مرغ و طیور کشور باشیم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز گفت: کلمه ۴۰ در همه ادیان الهی به عنوان یک رمز به کار برده شده و مقدس است.
وی ادامه داد: با حضور پرشور و ولایی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه رمز حمایت همه جانبه از اسلام، ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همه جهانیان نشان خواهیم داد تا بدانند حتی با تحریم‌های سنگین و مشکلات اقتصادی هم نمی‌توانند باور و اعتقادات ملت ایران اسلامی را خدشه‌‌دار کنند.قاضی‌پور با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: همه جهانیان بدانند ملت ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به جایی رسیده‌اند که ابرقدرت‌های جهان از هیچ کوششی برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی دریغ نمی‌کنند.
وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی فراجناحی بوده و هیچ کس نمی‌تواند آن را مصادره کند، ملت ایران اسلامی از هر قوم و دین با هر تفکر سیاسی دست در دست هم با حضور پررنگ خود در راهپمایی ۲۲ بهمن حمایت خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی را نشان خواهند داد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

دیدگاه


هشت − = 5