نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي:

۵۰ درصد زندانیان کشور مربوط به مواد مخدر است

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی و امام جمعه ارومیه گفت: موضوع مواد مخدر از آسیب‌های جدی در جوامع امروزی است و درحال حاضر۵۰درصد زندانیان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ارتباط با مواد مخدر دستگیر شده‌اند.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه ساقط کردن هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقطه قوت و عزت کشور است اظهار داشت: نیروهای آماده، بصیر و در صحنه انقلاب اسلامی با این برخورد نشان دادند که اقتدار و عظمت ایران اسلامی کاهش یافتنی نیست.
وی تصریح کرد: پیمان شکنی آمریکا برای همه اثبات شده و باید در برابر این رفتارهای آن‌ها با اقداماتی نظیر همین اسقاط هواپیمای جاسوسی برخورد سخت شود و با پشتوانه این اقتدار نظامی، کسی به فکر تعدی به خاک ایران اسلامی نمی‌افتد چراکه نیروهای انقلابی و آماده نعمت الهی برای کشورمان هستند.
خطیب جمعه ارومیه به ۵ تیر ماه سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره و خاطرنشان کرد: مرزهای کشور در زمان شاه ملعون برای ورود موادمخدر باز شد و درباریان به قاچاق مواد مخدر پرداختند و پس از انقلاب اسلامی مراحل مبارزه با مواد مخدر آغاز شده و با ۴ هزار شهید در این راه پرچمدار هستیم.
وی متذکر شد: موضوع مواد مخدر مساله بسیار بزرگی است که باید مدنظر باشد و یکی از آسیب‌های جدی در جوامع امروزی است و باید فکری به این وضعیت شود و تمامی آسیب های اجتماعی از مواد مخدر حاصل می‌شود و امروز ??درصد زندانیان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ارتباط با مواد مخدر دستگیر شده‌اند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه برخی دنبال حذف اعدام قاچاقچیان مواد مخدر هستند، این امر قطعا به نفع کشور و مردم نیست، اضافه کرد: قاچاقچیان مواد مخدر از مفسدین بزرگ در کشور هستند و اعدام برای این افراد کمترین جرم است.
وی به برگزاری مسابقات والیبال جام ملت های دنیا در ارومیه اشاره کرد و ابراز داشت: باید ضعف ها و آسیب ها را برطرف کرد و خوشحالی را باید با متانت انجام داد نه اینکه تا پاسی از شب در کوچه وخیابان و با سر و صدا، سبب ایجاد آزار و اذیت در بین مردم باشیم.
حجت الاسلام قریشی با اشاره به تشکیل وزارت بازرگانی، یادآور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی اصولی و قانونی باید بنگرند که ایجاد وزارت بازرگانی در کشور باعث ساماندهی وضعیت آشفته بازار و تورم خواهند بود و اگر اینطور باشد، تشکیل این وزارتخانه را تصویب کنند.وی به سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید اشاره و ابراز کرد: این شهید بزرگوار باید از نظر ایستادگی در برابر دشمن، شخصیت معنوی و نیز سطح علمی برای اساتید الگو باشد و شهید چمران به نام و نان پشت پا زد و جهاد در راه اسلام را وظیفه تود دانست که این بهترین سرمشق و الگو برای اساتید است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵ ق.ظ

دیدگاه


هشت − 2 =