مدیر توسعه کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی:

تنها یک کاریابی مجازی مجوزدار در آذربابجان غربی وجود دارد

تنها یک کاریابی مجازی مجوزدار در آذربابجان غربی وجود دارد

آرازآذربایجان-مدیر توسعه کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: تنها یک کار یابی مجازی دارای مجوز در استان فعالیت می کند.
صادق آهنگری افزود: تنها یک موسسه کاریابی مجازی دارای مجوز در استان وجود دارد و بقیه کاریابی های که در فضای مجازی فعال هستند غیر قانونی هستند.
وی با تاکید براینکه مردم عضو کانالهای کاریابی غیر مجاز نشوند گفت: اداره کار با این کاریابی ها برخورد قانونی کرده و مدیران این کانالها را به پلیس فتا معرفی می کند.
آهنگری در مورد تعداد موسسه های مجاز در استان اشاره کرد: ۳۸ موسسه کاریابی مجوزدار در سطح استان به غیر شهرهای شوط و چالدران فعال است و در شهر ارومیه نیز ۱۲ موسسه دارای مجوز فعالیت می کنند.
مدیر توسعه کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در ادامه به افزایش کاریابی های غیر مجاز در استان اشاره کرد و گفت: به دلیل افزایش بیکاری در سطح جامعه و تقاضای زیاد برای کار و داشتن در امد سهل الوصول برای این موسسه ها بعضی افراد تحت عنوان شرکت های خدماتی و کاریابی صوری اقدام به کلاه برداری از افراد جویای کار می کنند.
آهنگری با تاکید به اینکه مردم قبل از همکاری با این موسسه ها حتما از داشتن مجوز اطمینان داشته باشند گفت: با همکاری که با اتحادیه شرکت های خدماتی، اداره آگاهی و اماکن داریم متخلفان را شناسایی و به دستگاه های قضایی معرفی می کنیم.
منبع: ایسنا

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۶ ق.ظ

دیدگاه


هشت − 5 =