سرپرست اداره کل امور مالياتي استان:

تمام جرائم مالیاتی در آذربایجان غربی بخشیده می‌شود

تمام جرائم مالیاتی در آذربایجان غربی بخشیده می‌شود

گروه خبر: سرپرست اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۰۰ درصد جرائم قابل بخشش مالیاتی مؤدیان مالیاتی استان بخشوده می‌شود.
به گزارش آرازآذربایجان، حسن کوماسی در ‌جمع خبرنگاران با اعلام اینکه این بخشودگی به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با استناد به اختیارات قانونی تفویض شده صورت می‌گیرد اظهار داشت: ۱۰۰ درصد جرائم قابل بخش مالیاتی اعم از جرائم مالیات عملکرد، حقوق، تکلیفی و ارزش‌افزوده مؤدیان مالیاتی استان بخشیده می‌شود.
وی افزود: مؤدیانی که تا تاریخ ۱۵ اسفند امسال اقدام به پرداخت نقدی اصل بدهی‌های مالیاتی خود کنند مورد بخشودگی قرار می‌گیرند.
سرپرست اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی در مورد جرائم موضوع مواد ۱۶۹ و ۱۶۹ مکر قانون مالیات‌های مستقیم نیز گفت: مساعدت‌های لازم در مورد این جریمه‌ها نیز در صورت رعایت دستورالعمل‌های سازمانی و ارائه الکترونیکی فهرست معاملات، صورت خواهد گرفت.
کوماسی گفت: تا انتهای پاییز امسال شاهد وصول ۵۷۸ میلیارد تومان مالیات در آذربایجان غربی شدیم که امیدواریم تا پایان سال بودجه استان از همین طریق تأمین شود.
وی با بیان اینکه آذربایجان غربی با وجود ظرفیت‌های که دارد، در بحث توسعه عقب‌مانده است، اظهار کرد: سیستم مالیاتی به بخش خصوصی و واحدهای تولیدی توجه دارد و با توجه به شرایط اقتصادی در وصول مالیات ملاحظات ویژه نسبت به این واحدها اعمال می‌کند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴ ق.ظ

دیدگاه


نُه × 3 =