مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد

آشکار سازی ۳۵ نقطه حادثه خیز در آذربایجان غربی

آشکار سازی ۳۵ نقطه حادثه خیز در آذربایجان غربی

آرازآذربایجان،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آشکار سازی ۳۵ نقطه حادثه خیز در استان خبرداد.
پیمان آرامون اظهار کرد: افزایش شاخصه های ایمنی در محورهای مواصلاتی استان با انجام پروژه های گوناگون راهداری همچون آشکارسازی ۳۵ نقطه حادثه خیز و خط کشی بالغ بر ۲۳۰۰ کیلومتر تحقق یافت.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۷.۲ کیلومتر آسفالت راه روستایی در استان با اعتبار ۲۹۰ میلیارد تومان انجام شد که یک رکورد در این بخش به حساب می‌رود، یادآور شد: امسال همچنین ۳۲۲ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای اصلی و فرعی انجام و پروژه های متعدد عمرانی در پایانه های مرزی علی الخصوص پایانه مرزی رازی اجرایی و بزودی افتتاح خواهد شد.
مدیرکل راهداری استان با اشاره به تامین روشنایی ۱۲۶ کیلومتر از راههای استان گفت: امسال روشنایی ۳ کیلومتر از ۱۱ کیلومتر راه تمرچین به پیرانشهر تامین شده و تا اربعین امسال کل روشنایی این مسیر تامین می شود. همچنین تامین روشنایی ۱۰ کیلومتر از گردنه زنجیران سردشت نیز انجام شده است.
وی ادامه داد: ایمن سازی و ساماندهی مسیرهای ورودی و منتهی به پایانه مرزی تمرچین جهت اعزام زائران اربعین حسینی علیه السلام از طریق این پایانه مرزی با انجام پروژه های متعدد خط کشی ، تعریض و روکش آسفالت، شانه سازی و ایجاد گیت و امکانات رفاهی داخل محوطه آن از دیگر کارهایی بود که در مدت زمان کوتاه و با یک حرکت جهادی انجام شد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۵۴ ق.ظ

دیدگاه


+ 8 = شانزده