استاندار آذربایجان غربی:

تقویت سازمان های مردم نهاد موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

تقویت سازمان های مردم نهاد موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

آرازآذربایجان-استاندار آذربایجان غربی گفت: تقویت سازمان های مردم نهاد موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.
محمد مهدی شهریاری در بیست و ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد بااشاره به اینکه سمن ها در همه حوزه ها می توانند کمک رسان دولت باشند خاطرنشان کرد: سمن ها باید با دستگاه های دولتی در ارتباط باشند چرا که سمن ها امنیت فرهنگی و شغلی را بدنبال دارند.
وی مهمترین کارکرد سازمان های مردم نهاد را کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد و ادامه داد: تقویت سازمان های مردم نهاد موجب کاهش قابل توجه آسیب های اجتماعی شده و اعتماد به نفس جوانان را در اجرا کارهای بزرگتر بالا خواهد برد.
استاندار آذربایجان غربی گفت: با وجود روند منفی جذب سرمایه گذاری در کل کشور، با تلاشهای صورت گرفته در آذربایجان غربی توانسته ایم با دعوت و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی زمینه اشتغال و توسعه استان را فراهم نماییم.
شهریاری بااشاره به اینکه سوء مدیریت ها باعث بوجود آمدن مشکلات کنونی کشور هستند تصریح کرد: درآذربایجان غربی وجود مشکلات داخلی بعد از انقلاب اسلامی، بحث های قومیتی و داشتن نگاه قومیتی برخی مدیران علت اصلی فقر، بیکاری و عقب ماندگی است.
وی باتاکید به حضور جوانان در عرصه های مدیریتی برای رفع مشکلات استان اظهار کرد: متاسفانه در آذربایجان غربی به جوانان کمتر اعتماد می شود و بیشتر مدیران دستگاه ها با جوانان و سمن ها ارتباطی ندارند.
شهریاری ادامه داد: استانداری آذربایجان غربی با پیگیری هایی که انجام داده مجوز جذب جوانان حتی کسانی را که رابطه استخدامی با دولت ندارند را در بخشداری های مختلف گرفته و در آینده نزدیک از جوانان در بخشداری ها استفاده خواهد کرد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۱ ب.ظ

دیدگاه


− چهار = 0